Zwart werken

Ijscoman

New member
Ik heb momenteel een bijbaantje in de horeca waar ik zwart werk. De meeste horeca bijbaantjes zijn zwart en aangezien je in de selectie voor vlieger een uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek krijgt, vroeg ik me af of dit consequenties heeft voor het verdere verloop van de selectie.
Dus mijn vraag is: Vormt zwart werken een probleem voor de luchtmacht?

Alvast bedankt.
 
Overigens ken ik wel iemand die op de wallen werkt als barman en die heeft een groot probleem gehad bij banken om zijn lening rond te krijgen. Dus werk in de horica kan wel eens problemen opleveren.

Hoe dan ook.. hoe je betaald wordt is helemaal niet zo relevant en daar zal ook niet naar gevraagd worden. Veel belangrijker is waarom je het doet.
 
Ik heb momenteel een bijbaantje in de horeca waar ik zwart werk. De meeste horeca bijbaantjes zijn zwart en aangezien je in de selectie voor vlieger een uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek krijgt, vroeg ik me af of dit consequenties heeft voor het verdere verloop van de selectie.
Dus mijn vraag is: Vormt zwart werken een probleem voor de luchtmacht?

Alvast bedankt.

Erg verstandig ook om dat hier op een forum te bespreken.. Zet zo'n prettige professionele toon! :naund:

Succes ermee. Ow, en voor ik het vergeet; bij defensie hebben ze hiervoor zo'n kreet.. "Blijven nadenken.. / Zelluuf"

Ongenuanceerd en banaal - JK
 
Kijk maar uit dat je niet in de problemen komt met de belastingdienst, bij de teruggave van je inkomstenbelasting.
 
Om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat ze hier een probleem van maken? Ik weet niet hoe oud je bent, maar als jij als bijbaantje een beetje zwart geld bij verdient... mwoah ik zie niet in hoe ze dit a, zouden moeten weten en b, waarom dit zo'n schande is.
 
Vormt zwart werken een probleem voor de luchtmacht

Ik werkte destijds ook zwart, heb er geen problemen mee gehad. Maak er wel een kloppend verhaaltje van. Iets van,.... voor een kennis, af en toe, in vrije tijd.

Of,

Als je ook een wit baantje hebt, is het dan wel de moeite om het andere te vermelden ?

Zwart werken was bij mij niet echt een aandachtspuntje voor hun, maar wel voor wie. Dat trekken ze wel na. Je kan je dus afvragen of je diegene daar mee wilt opzadelen.

Succes !
 
Back
Top