NLS Klas September (30 Aug.)

Yoush

New member
Goedemiddag beste Airworkers,


Over enkele maanden zal ik net als vele hier, beginnen als mijn avontuur als piloot in spé.
Ik ben vorig jaar aangenomen bij de NLS, en komend september zal mijn klas beginnen. Ik heb bewust gevraagd of ik dan pas kon beginnen ivm verscheidene redenen. Ondertussen ben ik me al wel gaan verdiepen op wat me allemaal te wachten staat, zowel academisch als financieel. Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die in september beginnen, en zichzelf al aan het voorbereiden zijn.
Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Yoush.
 
Hey Yoush,

Ik ga ook beginnen in september.
Wat ben je precies allemaal al aan het voorbereiden?

Gr. Reinout
 
Dag beide!

Leuk dat er nu een thread is. Bedankt voor je pm Yoush.
Ik begin inderdaad ook in september, heb er ontzettend veel zin in!
Gaan jullie ook op kamers daar? Ik ben dat wel van plan, en ga rond mei/juni maar eens kijken denk ik. 14 April ook op de info dag financiele zaken?

Groeten, Marijn
 
Hallootjes,

Hier nog iemand! Ook ergens rond Juli vorig jaar aangenomen etc, maar door natuurkunde moest de datum wat verder uitgesteld worden. Ach ja kan ik iig nog wat verdienen voor ik 2 jaar op zwart zaad moet gaan zitten ;)

Ik heb er echt super veel zin in en hoop ook een kamer te krijgen. Vanuit Scherpenzeel elke dag heen en weer dat is beetje teveel van het goede.
Aankomende maand maar eens achter die kamer aan.

Weet een van jullie of het ook mogelijk is om die medische keuring dichter bij het middan van het land te doen? Of moeten we gewoon weer terug naar Hoofddorp?

Nou iig tot in Augustus!
 
Airworkers, ik mag ook gaan starten bij de NLS in September! Vorige week te horen gekregen dat ik ben aangenomen! Nog wel de medical doen, maar moet goed komen. Leuk om hier al toekomstige klasgenoten/collega's tegen te komen...

Gr. Bas
 
klasgenoten,

Ik ga jullie helaas verlaten.

Ik ga in september beginnen bij de CAE in Brussel.

Hopelijk zien me elkaar in Arizona!!

Gr. Reinout
 
Back
Top