Noodlanding Ultravia Pelican nabij Drachten

En waarom is het wel 'goed' als je AOPA en OVV verslagen als lering tot je neemt en reportages over ongevallen niet?

FR en 172 posten wat ze gelezen/gezien hebben zonder er een mening of conclusie aan te verbinden...
Dit topic heet toch LUCHTVAART algemeen?
En daar vallen ongevallen toch ook onder?

Djeez MG, je wordt echt een ouwe azijnpisser...
Je posts waren leerzaam, wijs en vermakelijk...de laatste tijd alleen nog maar zuur...jammer
kappen man..
 
De initiële reden dat ik de link heb weggehaald is omdat ik deze zonder een motivatie heb geplaatst. Dat druist eveneens tegen mijn eigen principes van verwachte onderbouwingen van posts in.

Naar mijn mening is het aan de moderators/ eigenaar van dit forum of dit soort links wel of niet gewenst zijn. Zelf zou ik er op een manier lering uit trekken zoals Phoenix heeft beschreven. Overigens stonden er er ook diverse links naar nieuwsberichten met foto’s in de nieuwsstream op de mainpage van deze website.
Wanneer we de dan toch de moraalridder uithangen dan zouden we ons in zo’n geval ook kunnen storen aan topics als “Raadplaatjes” waar foto’s van vliegtuigongevallen (waar wel doden bij zijn gevallen) als een spelletje worden gebruikt. Consequent moet je immers blijven of het nodig is...

Overigens wordt er gesproken over een professioneel forum maar ik vraag me af of bepaalde reacties er ook naar zijn. Het zou maar zo kunnen zijn dat ik niets van mijn CRM cursus heb begrepen.
 
Volkomen mee eens.
Het is aan de moderator om te bepalen wat wel en niet geplaatst kan worden. Als we dit als een professioneel forum beschouwen dan moeten we ervan uitgaan dat de mensen die iets posten dit ook uit professionaliteit doen.
Forums zijn er om informatie met elkaar te delen en dat moeten we vooral blijven doen, of het nou "nare" foto's zijn of geweldige vliegervaringen. In mijn eigen vak kijken we dagelijks naar foto's van incidenten etc etc...niet als vermaak maar om ervan te leren. Elk vorm van informatie/kennis is mooi meegenomen.....
 
Als we dit als een professioneel forum beschouwen dan moeten we ervan uitgaan dat de mensen die iets posten dit ook uit professionaliteit doen.

1572265252_64fe91510a_m.jpg


Bwhahahahahaha... ooohh kerel wat een grapjas weer :)
Je blijft lachen hier...
 
Djeez MG, je wordt echt een ouwe azijnpisser...
Je posts waren leerzaam, wijs en vermakelijk...de laatste tijd alleen nog maar zuur...jammer
kappen man..

Waarvan akte. Ciao!
 
Ben het eens met T&G. Doe niet zo overgevoelig MG. Er is toch niets slechts over je kennis gezegd? Als je niet in het nieuws wil komen, moet je je toestel niet in een akker parkeren.
Kan iedereen overkomen, maar het is nou eenmaal "nieuws".
 
Back
Top