Parkeren Eindhoven

Ik snap het trouwens zowiezo niet waarom je als eerste aan boord wil, zit je nog niet genoeg in dat vliegtuig.

juist daarom. Als je iedere week naar bijv ALC gaat (zoals ik destijds) is het wel heel lekker als je overwing exit zit! Tenminste nog een beetje ruimte
Maar m.s. is dat inmiddels niet meer mogelijk bij FR?

Zal trouwens nooit vergeten dat ik samen met 2 ander collega's een keertje op rij 1 zat om van STN naar DUB te gaan, toen ineens de basecap van DUB aan boord kwam en ons voor rotte vis uitschold. Hoe we het in onze hersens haalde om daar te gaan zitten! Als MOL ons zou zien zouden we direct ontslagen worden zij ie letterlijk...
Lekker gezellig toch? Maar goed dit terzijde...
 
ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe ie heette. Maar dit was in 2007.
Dus als ie al een jaar of 3 of meer zit dan zal het wel dezelfde zijn lijkt me zo

begreep wel later dat het een enorme ... was. 't was trouwens geeneens rij1, maar rij 2 rechts, dus met dat schot en Ryanair logo voor je snufferd:duh:
 
Staat allemaal in de voorschriften. Als je al weet hoe ze zijn kan je maar beter gewoon doen wat er voorgeschreven wordt..toch zijn er altijd mensen die graag grenzen overschrijden. Die verpesten het dan voor de hele groep. Als het nou een vlucht van 3 uur is, maar stn-dub is 01:10 block (!!), stn-ein 01:00....wat een drama om op rij 4 te zitten.
 
pfff wat lezen sommige mensen toch slecht

het boeide mij wel degelijk waar ik zat;
volgens mij had ik al duidelijk ALC hierboven geschreven... waarbij ik soms zelfs via STN of DUB moest reizen. Dan heb je het niet meer over 1.10block! Ik wilde gewoon graag overwing exit zitten vanwege de wat extra ruimte.
Stessen maakte daar ook geen enkel probleem van want je bent al bekend met de werking van de deur.

STN-DUB : Ik ging toen gewoon naast een collega zitten die er al zat op rij 2 toen ik die keer samen met de pax aan boord kwam. Collegiaal gebaar meer niet. In 2007 was dat bij mijn weten geen voorschrift. Mij was dat in iedergeval nooit verteld. En als dat dan al wel was, moet er dan meteen gedreigd worden met ontslag? Gewoon belachelijk!
 
Als je nou als laatste aan boord gaat en dan is er nog een overwing vrij is er geen enkel probleem.
Je kunt je ook wel voorstellen dat mensen die batalen om als eerste aan boord te gaan en vervolgens niet kunnen gaan zitten waar ze willen, dit niet echt op prijs zullen stellen.
Ik wil alleen maar zeggen pas op.
Lorel
 
Zal trouwens nooit vergeten dat ik samen met 2 ander collega's een keertje op rij 1 zat om van STN naar DUB te gaan, toen ineens de basecap van DUB aan boord kwam en ons voor rotte vis uitschold. Hoe we het in onze hersens haalde om daar te gaan zitten! Als MOL ons zou zien zouden we direct ontslagen worden zij ie letterlijk...
Lekker gezellig toch? Maar goed dit terzijde...

Wat een heerlijk bedrijf toch ook.
 
Kom op zeg jullie verdienen toch goed bij ryanair, gratis parkeren was leuk zo lang het duurde!
Maar even het echte rekensommetje:
(365/(5+4)) maal 5 = 203 - 25 dagen leave = 178 dagen parkeren

No comments. :niet_bli: jammer dat er mensen nog steeds zijn die in geloven dat de vliegers nog veel geld verdienen.
 
Back
Top