Zitten in MAD dan nog veel mensen te wachten op een AMS base? Hier in MXP is de belangstelling een beetje tanende. Buiten de huidige life style maakt in AMS zitten op een (initieel) UK contract wat huiverig, alhoewel er altijd wel wat mensen zijn die pér se in AMS willen zitten.
Ik zelf denk dat het zomaar zou kunnen dat renumeratie op een UK contract de helft is van MXP doordat je NI in de UK en inkomstenbelasting in NL moet gaan betalen, je TFR en Vondo Vole wegvalt en als er ooit een NL contract komt het beste wat je kan hopen is een benchmark tegen KLM, maar waarschijnlijker tegen Trans, Arke, etc. Je hebt dan wel geen dubbele kosten meer maar toch, het SXF gedoe is wat dat betreft niet hoopgevend.
In MAD zullen jullie wel soortgelijke overwegingen hebben qua performance bonus, 36 days leave, ouderschapsverlof e.d.
IMHO is het eigenlijk alleen een vooruitgang voor de laatste paar NL'ers in de UK, tenzij je graag in AMS wil zitten met het besef dat je er waarschijnlijk nooit meer wegkomt...
To each his own I guess. Mocht het allemaal doorgaan dan denk ik dat ik deze maar oversla, of i.i.g. op de lijst zet als Frozen voor de komende paar jaar.
Gaat BCN niet door dan trouwens?