Piloten laten meebetalen aan studie

Hij heeft zichzelf al gecorrigeerd:

Even correctie op "qoute" piloten: heb gezegd op gastcollege dat deze dus juist WEL eigen studie betalen door lenen, mr gefaseerd afbetalen.
23:31, donderdag 4 feb.
 
Hij bedoeld wellicht de luchtmachtvliegers die inderdaad voor niks de opleiding doen.
 
Last edited:
Natuurlijk bedoelde hij geen luchtmachtvliegers , hij weet gewoon niet waar 'ie het over heeft.

Politici hoeven van zichzelf echt geen verstand van iets te hebben om er een mening over te hebben.
Wat een prutser.
 
Natuurlijk bedoelde hij geen luchtmachtvliegers , hij weet gewoon niet waar 'ie het over heeft.

Politici hoeven van zichzelf echt geen verstand van iets te hebben om er een mening over te hebben.
Wat een prutser.

Jaap, is het je nou niet opgevallen dat het dus al gecorrigeerd is?
 
Maar ja het staat wel al in de krant, waardoor de publieke opinie niet zal veranderen..

Inderdaad. Wat ontzettend handig om in de eerste plaats het woord piloot te generaliseren om vervolgens zo'n uitspraak te doen. Precies wat je zegt Tim, het staat al in de krant, en die leest het publiek, niet de rectificatie..
 
Inderdaad. Wat ontzettend handig om in de eerste plaats het woord piloot te generaliseren om vervolgens zo'n uitspraak te doen. Precies wat je zegt Tim, het staat al in de krant, en die leest het publiek, niet de rectificatie..

En daar heeft de krant geen (mede) schuld aan? Uit zijn rectificatie lijkt het er trouwens op dat hij verkeerd geciteerd is.

Hij wordt hier wel zwaar becritiseerd terwijl het allerminst duidelijk is of hij werkelijk 'niet weet waar hij het over heeft.'
 
En daar heeft de krant geen (mede) schuld aan? Uit zijn rectificatie lijkt het er trouwens op dat hij verkeerd geciteerd is.

Hij wordt hier wel zwaar becritiseerd terwijl het allerminst duidelijk is of hij werkelijk 'niet weet waar hij het over heeft.'

Daar heb je een punt. Indien dit verkeerd is geciteerd door de Volkskrant en de beste man dit niet heeft gezegd, dan neem ik uiteraard mijn woorden terug. Vooralsnog heb ik een hogere pet op van de volkskrant, dan menig politicus ;). Maar dat is weer een andere discussie.
 
Feuniks , beste vrind , dat had ik heus wel deur maar dan nog vind ik het een erg domme man.

ON TOPIC : politici worden wel vaker "verkeerd geciteerd" , omdat ze zoveel ouwehoeren weet niemand meer wat ze precies gezegd hebben , niet in de laatste plaats zijzelf.
 
Last edited:
Stobbe, Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht, maar gelukkig niet. Je hebt het werkelijk keurig verwoord! :)
 
Is niet te hopen dat je als piloot moet meebetalen aan je eigen studie, straks moeten we er zelfs nog een lening voor gaan afsluiten, als dat zo is, stop ik per direct met de opleiding..

Nu serieus, kan ook zijn dat hij het eerst wel gezegd heeft, maar later op de vingers getikt werd, joh let es ff op, dat klopt niet wat je zegt, en dat hij dan snel zegt dat hij het al anders verwoord heeft. Wie niet waagt, wie niet liegt.. ofzoiets..

Fijne kerstdagen..
 
Back
Top