European Aviation Agency

Welke School is het?

Welke School is het?

Oke, Heren!

Als ik de verhalen lees, weet ik nog steeds niet of de EAA een positieve, of een negatieve school is. Welke piloten opleiding raden jullie mij aan?

-NLS?
-EAA?
-EPST?
-KLS?

Welke hadden jullie het gekozen?



Groeetjeeeeeuuuussss:rt:
 
Oke, Heren!

Als ik de verhalen lees, weet ik nog steeds niet of de EAA een positieve, of een negatieve school is. Welke piloten opleiding raden jullie mij aan?

-NLS?
-EAA?
-EPST?
-KLS?

Welke hadden jullie het gekozen?



Groeetjeeeeeuuuussss:rt:

Kijk wat verder dan alleen Nederland zou ik zeggen. EPST is geen slechte keuze maar qua financiën en baangarantie is er in het buitenland wel het een en ander te vinden. Vliegschool van Lufthansa, Air Berlin, ik noem maar wat. Succes met je keuze.

Gr
 
Oke, Heren!

Als ik de verhalen lees, weet ik nog steeds niet of de EAA een positieve, of een negatieve school is. Welke piloten opleiding raden jullie mij aan?

-NLS?
-EAA?
-EPST?
-KLS?

Welke hadden jullie het gekozen?



Groeetjeeeeeuuuussss:rt:

Meen je dat nou serieus? Heb je hierboven ook maar één positief bericht over EAA gezien? Als er al zoveel ex-studenten zo negatief over de opleiding zijn kan je dat toch wel bedenken? Welke je uit dit rijtje hierboven kiest zal vooral ook een persoonlijke beslissing worden. Ik denk dat uit dat rijtje EPST/KLS favoriet zijn en daarna NLS volgt, en ergens helemaal achteraan EAA..
 
Kijk ook eens naar AeronautX NL zou ik zeggen. Die zitten in Oostenrijk, zijn welbekend en veel goedkoper. Van wat ik begreep is de selectie zelfs in NL te doen, dus spaart je ook veel geld/reistijd.

De NL afdeling is nieuw binnen de school, maar ze zijn al sinds 1996 of 1997 ofzo actief en met veel succes. Ik heb zelf een keer CRM training via hun gehad en dat beviel erg goed. Zeer professionele en gemotiveerde instructeurs daar. En wellicht omdat ze veel andere trainings geven zoals CRM, Dispatch, First Aid etc bij maatschappijen, dat hun contacten ook wat beter zijn. Je weet immers nooit hoe een balletje kan rollen.

Weblinkje: www.aeronautx.nl
 
Back
Top