Sarcasme

fuckneehe.gif
 
emo.gif
< Deze doet het al jaren erg goed. Waarom worden ze niet opgenomen in de airworksmileyverzameling.
 
woehahahahahaHAHAHAHAAAA!!!
Nog even en je hoeft helemaal niet meer na te denken bij het lezen van een tekst. Waar lees je dan eigenlijk nog voor?
 
Achter 1,99 per download mogen ze wat mij betreft die hiëroglief meteen een stuk of tig keer plaatsen. :passed:

Geef mij maar de smilies :kiss:
 
Ach, het zijn maar US Dollars. Dat is omgerekend nog een kwartje of zo.
 
Nou, gezien die paar centen per download had je het toch graag zelf bedacht, of begrijp ik je nu niet goed? :yeehaa:

Ach, ik droom ook wel eens over lekker binnenlopen: je zou maar de uitvinder zijn van de vangrail of dat schoenlepelachtige ding waarmee je de bal voor de hond een pokkeneind weg kunt gooien. Ik ben zelf nooit veel verder gekomen dan het bedenken van zaken als een washandje voor poezen of een internetloze draad :eek:

Nog liever droom ik van lekker binnenvliegen en dat is een realistischer droom, alhoewel, met de huidige economische mailaise :traantjes
 
Last edited:
Nou, gezien die paar centen per download had je het toch graag zelf bedacht, of begrijp ik je nu niet goed? :yeehaa:

Ach, ik droom ook wel eens over lekker binnenlopen: je zou maar de uitvinder zijn van de vangrail of dat schoenlepelachtige ding waarmee je de bal voor de hond een pokkeneind weg kunt gooien. Ik ben zelf nooit veel verder gekomen dan het bedenken van zaken als een washandje voor poezen of een internetloze draad :eek:

Nog liever droom ik van lekker binnenvliegen en dat is een realistischer droom, alhoewel, met de huidige economische mailaise :traantjes


Een washandje voor poezen ? :dozey:
 
Nou voor die 1,99 kan ik ook een biertje kopen. Dan begrijpen mensen de helft van mijn posts maar niet.
 
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=z7l2ZpbzdWU[/YOUTUBE]Dit is ook wel leerzaam:
 
Wat is bier eigenlijk..? Voor 1,99 dollar mag je het me vertellen, maar dan wel dat teken er bij leveren, want dan kan ik m'n post editten, heb hem eigenlijk nodig in deze post..
 
Back
Top