Ktv:
Wat de KLS op het moment doet heeft niets met MVO te maken, want dat doen ondernemers alleen als er een stok van de overheid achter de deur zit of als de publieke opinie zich tegen hen keert (kijk maar naar de banken). De KLS is gelieerd aan de KLM (ook al krijg je geen baangarantie meer), dus als de KLS teveel mensen de markt op pompt die geen baan bij de KLM krijgen is hun unique selling point (de K in KLS) verdwenen en dat schaadt hun bedrijfsresultaat op de langere termijn. Op korte termijn zouden ze veel meer winst kunnen maken door gewoon door te pakken, maar op de langere termijn kost het ze dan veel geld. Uiteraard gebruiken ze hun 'verantwoorde gedrag' om er goede sier mee te maken, maar dat is net zo'n verkooppraatje als Stella dat roept dat ze 'hofleverancier zijn van vele gerenommeerde maatschappijen'.
Stella is nergens aan gelieerd, dus die gaan gewoon door met opleiden want daar verdienen ze geld mee en ze hoeven geen rekening te houden met imagoschade aan hun eigen of moederbedrijf. Zolang mensen die opleiding willen verkopen ze hem, en als mensen dan geen baan kunnen krijgen roepen ze dat het niet aan de kwaliteit van de opleiding ligt want er werken immers vele oud-leerlingen bij gerenommeerde maatschappijen.
Jammer dat je het nu op de persoon gaat spelen, je had al geen argumenten en riep maar wat en mij voor dom uitmaken is het ultieme zwaktebod. Ga eerst maar eens een paar kranten lezen en kom terug als je je losse flodders ook een beetje met argumenten kunt ondersteunen.