Spannende TV Series

@ B.O.K.S

heb nog nimmer een tepeltje kunnen spotten in deze doldwaze avonturen. Al denk ik dat met name Face wel redelijk wat "punani" heeft mogen proeven aanschouwen ;) ...

Pffff... Downloaden in de UAE ---> 28,3kb/sec momenteel:stapelge:
 
Ah, een onderwerp naar m'n hart. Ongeveer in de favoriete volgorde. Dikgedrukt is volgens mij nog niet genoemd.

Dexter
Lost
Life (Met de vent van Band of Brothers)
24
Californication
30 Rock
How I Met Your Mother (ideaal nu friends er niet meer is (desalniettemin niet erg spannend))
Breaking Bad
Flashforward
V
Scrubs
My Own Worst Enemy (helaas afgekapt)
Entourage
The Unit
Burn Notice
Mad Men
House
True Blood
Heroes

En de enorme vrouwenseries met wel erg mooie dames soms:
90210
Gossip Girl

Aanraders: Dexter, Lost, Life, Californication, Breaking Bad. Dat zijn echt een paar van de beste.

Van de comedies is How I Met Your Mother geweldig, maar sinds kort heb ik 30 Rock ontdekt, wat echt een pareltje is.

Volgens mij heb ik inderdaad tijd teveel.
 
Voor mooie vrouwen ook:
- The Hills & The City. Al is al dat gehuil af en toe wel irritant, gelukkig zit dat in The City wat minder.
 
Ik volg:

Dexter
Sons of Anarchy
Grey's anatomy... ik ben echt een sucker voor grey's, ik snap niet hoe die schrijvers het voor elkaar krijgen elke keer na zo'n aflevering mij als een emotioneel wrak achter te kunnen laten... en dan met die vreselijke cliffhangers af en toe... aarrrrgghh... ik mis m'n Grey's fix.... I need my Grey's fix... wanneer is dat kerst reces daar eindelijk voorbij?
Oja, en ik kijk alle south park episodes achterstevoren op www.southpark.nl , plus de nieuwste als ze uit zijn. En family guy op BBC3. I need to get out more...
 
Grey's anatomy... ik ben echt een sucker voor grey's, ik snap niet hoe die schrijvers het voor elkaar krijgen elke keer na zo'n aflevering mij als een emotioneel wrak achter te kunnen laten... en dan met die vreselijke cliffhangers af en toe... aarrrrgghh... ik mis m'n Grey's fix.... I need my Grey's fix... wanneer is dat kerst reces daar eindelijk voorbij?

Weet je zeker dat je geen vrouw bent? ;)

Volgens Wiki 14 januari, maar ABC wacht met V en Flashforward tot de Olympische Spelen voorbij zijn. Gaan dus pas weer in maart verder met uitzenden omdat ze anders bang zijn voor de lage kijkcijfers. Vraag me af waarom ze dat met Grey's dan niet zouden doen.
 
Weet je zeker dat je geen vrouw bent? ;)

Volgens Wiki 14 januari, maar ABC wacht met V en Flashforward tot de Olympische Spelen voorbij zijn. Gaan dus pas weer in maart verder met uitzenden omdat ze anders bang zijn voor de lage kijkcijfers. Vraag me af waarom ze dat met Grey's dan niet zouden doen.

Ik vermoed omdat het een vrouwelijk kijkerspubliek is (denken ze, maar ik ken nog 2 motormaten die het niet droog houden en verslaafd zijn) en die waarschijnlijk eerder naar Grey's dan naar sport zullen kijken. Of was het een retorische vraag?
 
Niet de spot drijven over mannen die naar Grey's kijken hoor!:kiss:

Misschien kunnen we eens een Grey's avondje organiseren op de club:yeehaa:?

Dat heeft wel wat. Of een hele nacht doorhalen met een heel seizoen :). Wat sixpacks bier en paar dozen tissues (voor het janken bedoel ik, ja!), retegezellig (hmm, dat komt er dan ook weer verkeerd uit).
 
24

24

ff een update

Na ruim 2 weken downloaden heb ik eindelijk 24 seizoen 1 binnen (Folberts, ik hoop voor dat je hier geen distributeur van bent)... Gelijk de eerste 4 afleveringen gekeken en wat een held is JACK BAUER...

Talsma, jouw avatar is gewoon een zielig angstig verwend peutertje vergeleken met JACK BAUER!! Ik heb gelijk mn hele appartement met posters van deze held behangen ;) ...
 
Back
Top