Vliegclub Hilversum (ACHA) website

Dito hier, eerder deed ie het prima. Zag er mooi uit while it lasted, F! Servertje ondergesneeuwd?
 
We zijn naar een andere provider verhuisd en dus is er een klein aanloopprobleem/ Maar binnenkort in dit theater.............
 
Ziet er netjes uit hoor, duidelijke en logische navigatiestructuur, consequente opmaak (voor zover mogelijk). Alleen in de gebruikte foto's mag wel wat meer variatie zitten ;) Maar verder net werk!
 
Als ik informatie zoek over 'Oscar Luchtvaartbedrijf BV' kom ik op de site van ACHA terecht...
Kan iemand me uitleggen hoe dat zit?
Is 'Oscar' deel van de ACHA?
thnx!
 
Ja dat kan ik. ;)

Bij een vereniging ben je als lid hoofdelijk aansprakelijk voor bepaalde zaken. Om die reden wil je de mogelijke claims buiten de club houden. Daarom is er een aparte BV waarin de kisten zitten en die heet Oscar. Stel dat er een ongeluk gebeurt, dan heeft dat eigenlijk alleen gevolgen voor de BV en niet voor de club cq haar leden.
 
owkee!
feitelijk huurt de vereniging dus de kisten van de BV?
Dus als ik privé op de PH-MFT ofzo wil vliegen, dan moet ik gewoon lid worden van de ACHA!?
 
Dat is natuurlijk uberhaupt het beste, maar het hoeft niet, maar dan is het huurtarief iets hoger en mis je de gezelligheid :) Dus lid worden. ;)
 
Klopt het dat ik geen verhuurprijzen op de site zie? Kost dat nou, zo'n DA20?

Oja, gezien dat Piper 49% van Czeck airworks over heeft genomen en de Sportcruiser nu zelf gaat verkopen als Pipersport?

http://www.aopa.org/aircraft/articles/2010/100121piper.html

100121piper.jpg
 
Nee dat klopt niet. Het staat er echt op! En het kost niet duur, maar nog altijd meer dan een portie bitterballen en minder dan een avondje met je vrienden op pad! ;)
 
Waarvan akte! Maar weet jij dat we dat in Hilversum expres doen? Voor je het weet wordt het een allegaartje van randfiguren waaronder juristen van kwade zaken ;)
 
Back
Top