Verloting: United Stripes Airline Crew Party Love Edition 2010 + Airwork Borrel

Nee, was het een beetje vergeten... en mijn rooster laat nu net even te weinig ruimte om deze dienst ook weer te ruilen! Maar ben sowieso wel behoorlijk lui hoor!! :yeehaa:
 
Ik zit in de Schiller van 2225lt tot ca 2255lt.

Wellicht tot daar, anders gewoon ergens bij de veroverde VIP tafel :yeehaa:.

Van dinner, tot 2130 tot 2225?

Vanaf 2230 dan maar in Schiller doen? RAM, als het goed is hebben we elkaars nummer om dingen te checken vanavond.

André, bedje over?
 
Gaat jullie dan pas laat naar de escape? Ik moet morgen gewoon werken dus wil op tijd naar huis; maar even langs schiller is wellicht een optie. Woon toch in Amsterdam.

Als ik het goed begrijp is men dus in schiller tot 22:30lt?
 
Gaat jullie dan pas laat naar de escape? Ik moet morgen gewoon werken dus wil op tijd naar huis; maar even langs schiller is wellicht een optie. Woon toch in Amsterdam.

Als ik het goed begrijp is men dus in schiller tot 22:30lt?

Vanaf, zo begrijp ik van JW. Ben nu nog even met m'n eten bezig, aangezien ik niemand echt zie replyen vermoed ik dat het niks wordt met de airwork intenties.
 
Was TOP!

Gespot in de Escape; RAH, ANDREtm, PrettyFly(met bloem in haar ; ), JPC, Mr.Cityjet en nog wat vage bekenden, goede bekenden, collegae, vrouwen, stressen, meisjes, een aardige stagaire, etc kortom een top avondje!

JW
 
Prima avondje, gezellig met André en PH-JPC lopen lullen en zuipen. Was weer een mooi avondje, een iets mindere day after.
 
een geslaagd avondje, alleen jammer dat ik te weinig mensen gesproken heb. Andre, JPC, Nossig, MelvinR, PrettyFly en Julliet Whiskey heb ik gespot.

Voor herhaling vatbaar.
 
Was absoluut een geslaagd feest! Overigens wil ik geen foto's van mezelf online zien heren! ;)

Zo naast die boxen was het lastig praten RAH, maar als je nog vragen hebt oid dan weet je me te vinden!
 
JPC, bedankt sowieso voor je tips en informatie. Ik weet je zeker te vinden. ;)

Off topic: Tijdje geleden heb ik het over oordopjes gehad. Heb voor gister een setje (vd Etos) aangeschaft om het verschil te testen. Het was voor mij uitermate geslaagde test: mensen schaf die dingen aan!!!!
 
Ook mooie posts van MelvinR!


Jaja , is helemaal goed gekomen. Bleek dat de meesten (lees: iedereen behalve ik) Schillers maar over hebben geslagen. Zodra ik airworkers in de Escape had gespot was het weer super gezellig. Ik kijk uit naar de volgende Airwork meeting.
 
Back
Top