Zaon PCAS MRX

Nu snap ik scsirob ook wel.... Het zou ook mij niet verbazen als ze in Nederland een BRS verplicht stellen, maar dan "vergeten" de MTOW te verhogen. Het zou mij dan niet verbazen dat er meer D-M vliegtuigen in NL worden gestationeerd overigens.
 
De eerste 6 vliegen rond inmiddels, naar volle tevredenheid naar ik heb begrepen.

Als je 'm gebruikt waar 'ie voor bedoeld is werkt het uitstekend. Maar blijf je gewoon je doppen gebruiken en goed kijken, dit is slechts ter 'hulp., Trekt iig de aandacht bij een aanstormende/kruisende tegenligger en een eigen kist vol enthousiaste passagiers... :)
 
Bedankt voor de levering MBKoks.

Heb m nog niet tijdens een vlucht geprobeerd, maar hier onder de ILS van EHRD pikt ie elke kist op final op, zelfs vanuit de woonkamer

Zeker een bijdrage aan de veiligheid tijdens een vlucht, zijn toch een paar 'extra ogen'

Een aanrader wat mij betreft!!!
 
Afgelopen weekend eindelijk het ding zelf kunnen uitproberen. Ik moet zeggen, i'm impressed.

Zeker als je met PAX vliegt zorgt dit, naast de reguliere alertheid, voor wat alertheid in de kist. Mijn pax gingen kijken wie het eerst de andere kist zag als de MRX afging.
Ik ben d'r blij mee zal ik maar zeggen...
 
Back
Top