md11 crash in Shanghai

metrodriver

New member
3 voormalige collega's (van Gemini) zijn vanmorgen om het leven gekomen toen de MD11 die ze vlogen voor Avient verongelukte tijdens de take-off in Shanghai. Een vierde ligt in het ziekenhuis. Drie andere crewmembers de loadmaster (Zimbabwe), mechanic (Indonesie) en een Belgische contract mechanic hebben het ongeluk ook overleeft. Met de gewonde vlieger, de LM en Indonesische mechanic heb ik tot Augustus voor Avient gevlogen.
Het vliegtuig was 2 weken geleden aan Avient afgeleverd.

Wat een klote dag
 
Beste Metrodriver

Aanvankelijk vernam ik alleen via de journalistiek over deze verschrikkelijke crash. Het gaat me altijd aan het hart als er een vliegtuig verongelukt. Nu lees ik dit persoonlijke bericht van jou. Ik word er stil van. Heb geen woorden, wel tranen. Jij hebt die jongens gekend. Dat hakt er echt in.
Ik wens je zo veel sterkte op deze klote dag met alle herinneringen, pijn en onvoorstelbaarheid.

Boeing 747
 
Shit...nou ken ik het veld best goed en op zich zijn er niet bepaald riskante eigenschappen aan.
Sterkte Metro
 
Ik vloog net iets ten noorden van Shanghai toen het gebeurde, grote paniek in de tent. RIP voor de betrokkenen.
 
Back
Top