@ FotoJunky,
Voor mij persoonlijk is dat dus weer een reden om te kiezen voor iets als de KLM club, omdat ik dan geen participatie heb, waardoor ik niet een investering hoef te doen waar ik wellicht heel erg moeilijk vanaf kom.
Laat je er daarom niet van afhouden want die participatie ben je sneller kwijt dan je lief is soms (spreek uit eigen ervaring). Had er achteraf spijt van en moest toen weer wachten op een kans er 1 te kopen. Zit nu weer lekker in de Katana.
Het voordeel van de Diamond Flyers is dat het al 6 of 7 jaar werkt en de shit goed voor elkaar is. De Piper Pilots weet ik wie er achter zit en ik kan je garanderen dat dat ook MEGA in de hand is!
V.w.b. de prijs van ee aandeel waar dan kennelijk zo moeilijk over gedaan word. Nou ja, dat is een zaak van de verkoper en de koper. Maar in het kort komt het hier op neer.
Participatie in de 4 persoons DA40TDI Diamondstar = +/- € 14 000 per aandeel
Participatie in de 2 persoons DA20 Katana = +/- € 4 000 per aandeel
Is iemand bereid om er iets af te doen, nou ja, jou voordeel. Maar ik zou een aandeel er niet gauw om laten liggen want zoveel zijn er niet, en het verschil van een paar 100 Euro heb je er heel snel weer uit gevlogen!
Voor een ieder is er een keuze. Club, Stichting, of gewoon prive huren bij de scholen op EHLE, het kan allemaal.
1 ding ben ik wel voor, het MOET zo goedkoop mogelijk, dan vliegen we meer en zijn we beter getraind! Daarom moeten ook de Touch and go's goedkoper worden op EHLE. Landingen dezelfde prijs als nu. Maar touch and go's moet je aanmoedigen en moeten ook niet als start en landing geadministreed worden. Het gaat om veiligheid. Touch and go's voor half geld of zo. Moet je eens kijken hoeveel meer er getraind word daarop! Echt, het vliegveld zal er uiteindelijk meer aan verdienen.
Groeten
:radar: André :radar: