Modern Warfare 2

Poes

New member
Hey!

Er zijn vast wel meer modernwarfare spelende airworkers hier! :)
Wat vinden jullie van het spel? Het verhaal?

Ben benieuwd:):D
 
Hey!

Er zijn vast wel meer modernwarfare spelende airworkers hier! :)
Wat vinden jullie van het spel? Het verhaal?

Ben benieuwd:):D

Zoals altijd weer super. Ben geen fan van het single-player gebeuren, daar ik wéér crashes krijg (naar Vista), net als MW1. Multiplayer daarentegen ben ik al helemaal los op, level 41 as we speak.

Als er nog meer PC MW2-ers zijn, Steamvriendjes worden? Kunnen we samen spelen :).
 
Moderne wapen zijn voor "n00bs" :dozey:

Doe mij maar een Stürmgewehr 44 en gas met die zooi.

Ben niet zo van de moderne shizznizzle.
 
Zoals altijd weer super. Ben geen fan van het single-player gebeuren, daar ik wéér crashes krijg (naar Vista), net als MW1. Multiplayer daarentegen ben ik al helemaal los op, level 41 as we speak.

Als er nog meer PC MW2-ers zijn, Steamvriendjes worden? Kunnen we samen spelen :).

Multi Culti!... Ben ook niet van het verhaaltje en de single player. Maar kan je zeggen dat de Co-Op erg sterk is. :rt:

Check your PM voor het stream vriendjes verhaal...
 
Briljante game! Alleen heeft de SP ineens besloten telkens maar de crashen als ik hem opstart (ben halverwege het verhaal ongeveer) en heb de MP nog niet eens geprobeerd, toch briljant spel. :grijns:

Sinds ongeveer een week voordat MW2 uitkwam ben ik helemaal verslaafd aan de MP van MW1 geraakt, nu moet en zal ik lvl 55 worden, 4 more to go. :)
 
Vind het SP gedeelte maar mwaah.. Niet slecht, maar zeker niet briljant. Weinig verbeteringen t.o.v. het vorige deel (sterker nog, er zijn wat dingen weggelaten die ik wel handig vond, zoals leanen), ook grafisch niet supersterk. Nu zijn dit soort spellen niet echt mijn ding, maar deel 1 toch met plezier gespeeld en dat gevoel heb ik nu een stuk minder.

MP doe ik niet aan, moet je met andere mensen praten enzo... ;)
 
Het SP gedeelte gaat mooi verder op mw1.
Vind het leuk om te spelen, alleen in het op veteran best lastig!

Het mooiste is special ops en de multi player. GEWELDIG!
Nadat ik hem 's avonds had gekregen direct tot 3.00 am gespeeld ;)

Vind vooral de toevoeging van de perks (meerdere en pro uitbreiding) een zeer goede uitbreiding.
Verder vind ik die heartbeat monitor maar irritant, al kan je je er tegen beschermen.

Zijn er niet nog meer mensen die dit op de Xbox360 spelen??
 
Heartbeatsensor is wel handig als je sniper bent, als iemand je van achter gaat pakken..
Spel is wel erg sterk! Mooi in ghillie suit op de grond liggen, Baret .50 erbij en knallen maar!;)
 
wow, binnen 3 avondjes het SP gedeelte uitgespeeld op mn Xbox360... wat gaaf zeg!
Misschien toch maar eens denken om dat Xbox-live aan te sluiten straks.
Hoeveel kost dat ongeveer en met wat voor verbinding is dat?

In mn nieuwe huisje ben ik nog druk bezig met klussen en schilderen, dus heb ik op één van de slaapkamers zolang maar mn tv, mn surroundset en mn Xbox gezet; een aparte Xbox-kamer; heerlijk!
 
SP is inderdaad een eitje, heb er denk ik nog geen 6 uur over gedaan om SP uit te spelen. MP daarentegen is wel erg mooi, vooral het levelen. Heartbeat Sensor is leuk, maar je Thermal Scope op je WPA2000 is nog véél cooler.

Wel vind ik de MP maps iets minder; er zitten echt een aantal baggerlevels tussen, Quarry, Favela, en helemaal van Underpass hang ik mezelf meteen op.

grt.

Col. Q-Nimbus
 
wow, binnen 3 avondjes het SP gedeelte uitgespeeld op mn Xbox360... wat gaaf zeg!
Misschien toch maar eens denken om dat Xbox-live aan te sluiten straks.
Hoeveel kost dat ongeveer en met wat voor verbinding is dat?

In mn nieuwe huisje ben ik nog druk bezig met klussen en schilderen, dus heb ik op één van de slaapkamers zolang maar mn tv, mn surroundset en mn Xbox gezet; een aparte Xbox-kamer; heerlijk!

Xbox Live silver is gratis, om online te spelen heb je gold nodig en dat gaat je 36 euro per jaar kosten.

Als iemand in Spec-Ops nog hulp kan gebruiken voeg me dan gerust toe :D (koen360)
 
Favela is nog wel te doen hoor, maar ik ben meer van Waste Land.. Daar lig ik met m'n ghillie suit en m'n Barret 0.50 met demper..:)
 
Nou ik doe het met de Xbox spelen en de details zijn verbluffend mooi.tevens is het online spelen helemaal super al zijn er altijd van die jochies die 24/7 spelen en je bij elke glimp neerpoppen.maar het co-op gedeelte is vreemd voor mij(dus als er een AW-er is die mij ff eenrondleiding geeft in dat gedeelte graag).
Vind wel dat het een hele korte game is ik had hem namelijk zo uit gespeeld.

Gr P
 
Hoe zit dat nou met dat vrienden uitnodigen?
Is er toch zoiets van een dedicated server aan toegevoegd ofzo?
laatst zat ik in team deathmatch en kregen we een hele duitse clan tegenover ons, dat was random echt niet mogelijk!
Als dat zo is, is het misschien iets om een airwork server op te zetten?:yeehaa:
Misschien heeft iemand hier meer ervaring mee dan ik, maar ik wil wel graag joinen!:cool:
 
Party creeeren en samen met die party een server joinen volgens mij. Team deathmatch is de enige type game waarbij dat kan volgens mij..
 
Back
Top