NLS KLAS JULI

@

@

Hallo vriendelijke vriend :blabla:,

Hier even mijn reactie op die van jou! :mad:

Ik denk niet dat antwoorden op dit "onderzoek" enigszins voor nut is voor jou, of voor iemand anders.

Ik denk dat dit onderzoek juist wel nut heeft voor mij en anderen, zo kan ik en met vele anderen de verschillende redenen voor het beginnen (in deze tijd!) van een opleiding aan een bepaalde vliegschool goed op een rij zetten en de meningen/redenen van verschillende opleidingen vergelijken.

Ik denk dat je argumenten voor het beginnen van een opleiding op dit moment genoeg kan vinden op dit forum.

Moet je mij toch zeggen waar je dat heb gelezen. (En nee geen topics van 5 jaar geleden!)Dit vind ik dus onzin wat je hier zegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De keuze voor de school kan bepaald worden door verschillende redenen, ik noem: Kwaliteit opleiding, reputatie vliegschool, kans op een baan na de opleiding, falen voor een andere selectie, maar toch je droom volgen en noem maar op. Ik denk ook dat je die voldoende op dit forum kan vinden.

Wat vind jij dan de kwaliteit van de NLS opleiding (?), terwijl er bijvoorbeeld afgelopen tijd toch nog een vliegtuig is neergestoord wat ik erg triest vind! En de vertragingen dan in portugal....

Wat vind je van de kans op een baan na de opleiding dan....omdat het bij CAE is aangesloten is....en die 200/250 leerlingen voor jou dan als jij klaar bent....?

En ik kan me niet het nut voorstellen voor jou om te weten of ik iets achter de hand hebt of niet. En hier ga ik ook niet op antwoorden.

Zo kan ik en vele andere vergelijken, hoe de gemiddelde ''leerling'' ervoor staat na het afronden van zijn opleiding. HET GAAT HIERBIJ NIET OM HOEVEEL $$ JIJ HEBT MAAR OF JE NOG EEN DIPLOMA ETC. HEB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit soort "onderzoeken" zijn gewoon discussiestarters. Wat je krijgt als je hierop gaat antwoorden is dat andere je voor dom verklaren of enig andere onzin uitkramen.

Ohh dus hierbij verklaar je jezelf dus wel ''dom om in deze tijd te beginnen''......

waarom je zou kiezen voor NLS en of je iets achter de hand hebt kun je zelf heel makkelijk beantwoorden.

Dit vind ik / en anderen eigenlijk niet zo makkelijk te beantwoorden. Kijk maar na de vele topics die er zijn gestart.........

Dus vraag inderdaad deze vragen, maar niet aan mij of een ander maar aan jezelf

Ik verplicht je toch niet om de vragen te beantwoorden hoor, en vele anderen voor jou gingen er wel serieus op in, dus wat je hier zegt vind ik ook onzin!

-boschr
 
Beste Boschr,

Marijn wou dit juist voorkomen als ik het goed begrijp. Ik snap dat je jezelf zo goed mogelijk wil informeren voordat je besluit 150k neer te leggen, echter, de vraagstelling die je gebruikt is enigzins verkeerd als je het mij vraagt. Je wekt de indruk dat wij (ik), onszelf niet goed hebben voorbereid en gek zijn om nu te beginnen met een vliegopleiding. Dit neem ik je verder ook niet kwalijk aangezien het forum er vol mee staat en je dus niet de enige bent die er zo over denkt, daarnaast kan ik me voorstellen dat dit gewoon verkeerd geinterpreteerd wordt en je er niets mee bedoelt maar slechts een vraag stelt. Als dit het geval is, mijn excuses.

Ik neem aan dat de meeste mensen die hier in deze thread een post hebben geplaatst, zeer verheugt zijn over het feit dat ze mogen beginnen met het verwezenlijken van hun droom. Je post is daardoor in het algemeen verkeerd geplaatst omdat je de sfeer enigzins verpest. Waarom plaats je deze post niet in het algemene forum als een thread opzich? Iedereen kan dan zelf bepalen of men hierop wil reageren.

Mocht je overgaan tot het posten van thread, ben ik meer dan bereid om antwoord te geven op de door jou gestelde vragen. Maar ik hoop wel dat dit niet hier wordt voortgezet. Dit kan daarnaast ook nog per prive bericht.


Mickey
 
Best Mickey Mouse,

Natuurlijk ben ik ook harstikke blij dat jullie allemaal zijn toegelaten(mischien lijdt dit weer tot nieuwe blogs;) ) en de NLS staat zelfs ook bovenaan mijn lijstje.

daarnaast kan ik me voorstellen dat dit gewoon verkeerd geinterpreteerd wordt en je er niets mee bedoelt maar slechts een vraag stelt. Als dit het geval is, mijn excuses.

That's my point to, ik bedoel er ook niets mee maar ik wou het gewoon ''recht op de man'' weten(mischien komt dit bij sommige van jullie verkeerd over), wat ik ook in andere topics heb gedaan en daar begrepen ze het hoe jij het begrijpt en gaven ze wel antwoord, maar ik verplicht jullie natuurlijk niets en zal het ook bij deze in dit topic stopzetten.

Allemaal alvast veel succes met natuurkunde/voorbereidingen en prettige feestdagen

m.v.g. -boschr.
 
Mensen mensen mensen wat zijn we toch allemaal druk in de weer!
Denk er om het is bijna kerst, en het was vandaag weer een mooie dag om te vliegen!!

Fijne dagen iedereen!!

gr
 
Boschr,

Ik vind je antwoord wel teleurstellend. Het was niet mijn bedoeling je op je nummer te zetten ofzo. Ik denk dat voor een ieder de situatie verschillend is en dat je gewoon eens goed naar jezelf moet kijken en daar je verstand bij gebruikt. En gezien de vele klojo's hier op het forum die hun mening geven maar niet verder kijken dan de websites van vliegscholen en het demotiveren als levensdoel zien, heb ik weinig zin om mijn meningen hier te posten en dan vervolgens een handjevol van deze reacties te lezen. Gezien jouw benadering dacht ik dat je één van hen was, maar blijkt anders. Ik wil gerust meningen met je uitdelen via pm of msn. Het kan inderdaad best informatief zijn om jezelf eens te vergelijken met een ander.

Verder zeg ik niet dat de NLS de beste keuze zou zijn. Ik zei alleen welke punten eventueel tot een keuze kunnen leiden. Tevens zeg ik hierbij dus ook niet dat NLS een slechte keuze is (wederom een mening dus, nu kan je wachten op reacties), want anders dan had ik me niet aangemeld. Mij lijkt inderdaad de connecties van CAE best goed. Maar inderdaad, die wachtrij voor je blijft.

Mocht jij vinden dat je "iets achter de hand" moet hebben, dan moet jij zorgen dat je dat hebt. Ik moet zeggen dat het me toch wel fijn lijkt om iets achter de hand te hebben mocht je moeizaam aan een baan komen. Maar wanneer je de opinie hebt dat over 2 jaar de markt beter zal zijn (wat volgens vele (pessimisten? economen?) niet zo is) dan kun je juist weer zeggen dat het niet zo'n punt zou zijn. Al met al is het gewoon een onzekere toekomst die je tegemoet gaat, en daar moet je op je eigen manier tegen aan kijken. Niemand (behalve de waarzegster van de kermis) kan jou iets zekers vertellen over de toekomst. Als ik één ding heb geleerd van verhalen dan is het wel dat er niks zeker is in de luchtvaart.

Toch fijn dat je inziet dat je benadering een beetje onhandig is. Zijn we nu weer maatjes? :D
En last but not least, nog een fijne kerstdagen en een voorspoedig 2010, met hopelijk vlieguren? ;-)
 
MartijnVCT,

Zijn we nu weer maatjes?
En last but not least, nog een fijne kerstdagen en een voorspoedig 2010, met hopelijk vlieguren? ;-)

haha jazeker hoor;), ik wens je hetzelfde en die vlieguren komen wel op de vliegclub hoor.:p

m.v.g.
-boschr
 
Beste mensen!

Ik was eerst ingedeeld in de mei klas, maar ivm natuurkunde begin ik in juli. Hebben jullie alleen contact via airwork? Of is er ook een hyves of facebook pagina aangemaakt?

Gr, Robert :airforce:
 
Hey MartijnVCT, dan zie ik jou in September! Ik begin dan ook. Ook nog met natuurkunde bezig. Tot dan iig!
Voor iedereen die in Juli begint, heel veel plezier en succes!
 
ik begin ook in juli. was vorig zomer aangenomen, en had mijn medische keuring afgelopen maand. ik zie jullie op de introductiedag!
 
Heey Odski en Binnader,

Hyve: http://nls1007.hyves.nl/

Yuri, Sandair, 2 andere jongens (die hier nog geen post hebben geplaatst) en ik, hebben veel contact op school, we volgen met z'n 5en de natuurkunde cursus aan het JBI vandaar dat deze thread iets minder actief is:p

Tot snel!
 
Ik hoop dat het niveau straks in hoofddorp/portugal/phoenix wat hoger is, anders zou ik kappen met 't JBI en je volgend jaar aanmelden bij de buren - het ROC - in plaats van de NLS ;).

Succes anyways!
 
@ Talsma: de NLS start elke oneven maand met een klas van 20 tot 24 leerlingen (dus 6 klassen per jaar).

@ de rest: heel veel succes met jullie opleiding!
Zelf heb ik de NLS gedaan en heb het geweldig gevonden, ondanks wat tegenvallers (vertraging ect).
Als je vertraging oploopt in Portugal, ga niet zitten miepen, maar geniet van je tijd daar. Met een beetje creativiteit is er echt genoeg leuks te doen.
 
@ de rest: heel veel succes met jullie opleiding!
Zelf heb ik de NLS gedaan en heb het geweldig gevonden, ondanks wat tegenvallers (vertraging ect).
Als je vertraging oploopt in Portugal, ga niet zitten miepen, maar geniet van je tijd daar. Met een beetje creativiteit is er echt genoeg leuks te doen.

Je creativiteit heeft je zeker wat opgeleverd :)
 
Back
Top