Aantrekkenvan de markt

C

Constellation

Guest
Beste vliegers,

Dit is mijn allereerste post op dit forum!!

Ik zit nu in 6 atheneum, met al de benodigde vakken voor piloot. Ik wil heel graag piloot worden, al sinds ik kan lopen zo ongeveer en ben blauw opgevoed. Maar dat terzijde.

Ik heb me aangemeld voor de selectieprocedure van de KLS, maar ze nemen nog maar 60 mensen per jaar aan en bovendien kan je niet meteen aan de slag.
Daarom zit ik er aan te denken, om AP&M te gaan doen, zodat ik de tijd dat ik niet aan de slag kan bij de KLS toch nog iets nuttigs doe en later betere kansen heb op de arbeidsmarkt. (Dit allemaal onder voorbehoud dat ik word aangenomen).

Maar kijk, als ik die opleiding ga doen, dan ben ik in 2014 ongeveer klaar dus dan is de markt voor piloten waarschijnlijk wel weer aangetrokken. Dus moet ik me zorgen maken over het feit dat MOMENTEEL de markt slecht is, of kan ik met een gerust hart mijn best gaan doen, om aangenomen te worden bij de KLS, zodat ik daarna aan de bak kan bij een luchtvaartmaatschappij?

Alvast bedankt voor jullie reply's!

Constellation:rt:
 
!@#$%^&*(

Alien, van je luie reet af! Opgerot van die bank!
Nou ga IK eens even zitten en ga eens kijken hoe JIJ dat doet!
Oh, en haal meteen even een biertje voor me, deze is lauw.
 
Kun je misschien ook even mijn lotto-getallen invullen?
 
Die doe ik wel even:
1-2-3-4-5-6-7-8 en het reservegetal 9.
Niet goed?
Even veel kans op willekeurig welk andere combinatie.
Zo heb ik al veel mensen van de lotto afgeholpen.
Ben dol op kansberekening.
De kans dat ik de lotto ooit win is 50%, nl: of ik win hem wel of ik win hem niet.

Oh ja Constellation: geen dank voor onze reply's.
Mocht je er geen wijs uit kunnen, ga even naar de kennisbank of gebruik de zoekfunctie.
Sorry, we worden een beetje melig van 10 X dezelfde vraag in 1 week!
 
Ik wil niet irritant zijn als groentje op dit forum, maar het lijkt er op dat de mensen met de meeste posts het minst te zeggen hebben.

Dus mag ik misschien relevante reply's? Dankje :D
 
Constellation,

De markt zal zich op korte termijn echt niet gaan aantrekken. De markt is nu klote, maar als er weer behoefte is aan vliegers bij KLM, Transavia, of wat dan ook, dan is de markt zo overspoeld met ervaren vliegers en ab initio's dat ik het niet zo snel zie gebeuren. Alleen al bij KLM is er nu een wachtlijs ontstaan met KLM"ers (er is namelijk een overschot aan vliegers) en KLS"ers. Ik weet niet in welk topic dat is gezegd, maar er stonden er iets van 500 op als ik het goed heb.

Ik ben ook door de crisis getroffen en heb nu een bijbaantje bij de playboy. Verdient wel goed zeg!

Zo, en nu schop ik Alien van de bank af en samen met Lieke ga ik het spel aanschouwen. Alien, maak jij even een wijntje voor ons open. Een vrouw als Lieke laat je niet wachten he! ;)

Wow ben ik zo langzaam met typen. Oprotten jij MG. Ga met Yolanthe in een parkeergarage zoenen ofzo!
 
Constellation,
niet afzeikerig beginnen. Dat is onze taak. Heb net mijn post aangepast om uit te leggen waarom we zo "raar" reageren.
Ya haf ta repect OWA AUTHORATAAAA!!!! (Of zoiets).

Julien, jaloerse kip, ga Lieke Likke!
 
MG, ik voel iets omhoog kruipen, maar ik hou me in. Je ziet zelf toch ook in dat ik Lieke niet kan likken met een minderjarige in de buurt?
 
Ah you're breakin' my balls dude! :grijns:

74112d1236859836-south-park-season-13-cartman-police-respect-my-authority1.jpg
 
Geeft niks, die minderjarige is "blauw opgevoed", dus als het goed is, is ie wel wat gewend.
Overigens moet ik oppassen dat ik niet zo veel postings maak, want ik schijn steeds minder te zeggen te hebben.
 
Now, now, surferboy. De jongen (of meisje) stelt een serieuze vraag en jij komt met zo'n kinderachtig poppetje. Kunnen we nou niet voor 1 X behulpzaam zijn.
Waar zijn de moderators als we ze nodig hebben?
 
Nee, ik mag niet behulpzaam posten..ben namelijk geen Beroepsvlieger! Of haal ik nu dingen door elkaar? :grijns:
 
Diana, kunnen we in hemelsnaam een apart hoekje openen voor Surferboy?
 
Mooi, kan daar de bank van Beer staan totdat ie terugkomt! :cool:
 
Connie, ik herken je verhaal. Ben blauw opgevoed, heb dit weekeinde waarschijnlijk m'n 6e open house ofzo meegemaakt (en de meest slecht georganiseerde ooit). Mijn droom was echt vooral vliegen, al ben ik natuurlijk blij dat dat bij iets blauws is geworden uiteindelijk.

Betreffende de markt.... ach... fuck it, daar lopen al zoveel threads over van de laatste paar maanden, dat ga ik niet copy pasten.

Dudes, is er nog Warsteiner over en kan die muziek wat harder? Ben weer toe aan een airwork borrel trouwens, kan iemand André een wat hardere trap onder z'n kont geven? Luie donders hier..... Gatver@%@!, wat is deze natte zooi op de bank?
 
@Connie: Als je al begint met "Dit is mijn eerste post" en in die post laat zien dat je geen zin hebt om de posts door te lezen die er in de afgelopen week zijn bijgekomen, tja... dan vraag je dus om dit soort dingen.

ik zou zeggen met de huidige marktomstandigheden: Ga lekker je PPL halen en ga voor je lol vliegen. Zoek een baan waar je dat van kan betalen en je hebt er vast veel meer lol in.
Kijk maar naar de reacties van al die verzuurde beroepslui hier :eek!:

Fotojunky kruipt weg in een heel klein hoekje achter de bank, met zijn regenjas aan. Warsteiner is niet lekker. :grijns:
 
Back
Top