ACE Aviation Academy

Voor de laatste fase van de opleiding, de grote verkeersvliegtuig simulatoren..

Van de site geplukt, krijg niet echt een goede indruk van deze ACE Academy.. Verder staat er bar weinig info op de site over de opleiding zelf, er staat alleen maar info over een trans-Atlantische route met een Antonov..

http://ace-aviation-academy.eu/piloot
 
....zeg dan niks....

In dat geval; aan de topicstarter.

Beste Falco,

ACE Aviation academy is wellicht geen goede en verstandige optie.
Zeker in deze economische tijden is de kans op een goede afloop hiervan
erg klein.

Doel je met '92 in je naam op je leeftijd? In dat geval ben je 17 jaar en nog erg jong.
Zit lekker deze crisis uit, en ga een leuke studie doen, of maak een schitterende reis indien je de mogelijkheid hebt. Dit is +1 geweldige levenservaring; en een kans die je na de opleiding tot piloot niet meer zult krijgen of veel moeilijker wordt. Daarnaast heb je altijd wat om op terug te vallen mocht je jezelf in de prak rijden m.a.w. arbeidsongeschikt raken o.i.d.

Wie weet heb je over een paar jaar een schitterende paar jaren als student achter de rug, een opleiding op zak, en is de economie weer wat aangetrokken. Tegen die tijd wil ik je graag nog eens doorverwijzen naar verschillende scholen die o.a. in de kennisbank te vinden zijn, en niet naar ACE aviation academy.

Hoop dat je hier wat mee kunt,

Mvg,

Sjorske

;)
 
In dat geval; aan de topicstarter.

Beste Falco,

VERHAAL.
Mvg,

Sjorske

;)

Hallo Sjorske,

Bedankt voor je advies!

Ik ben inderdaad 17, maar toch wil ik de selecties van 1 of 2 vliegscholen proberen. Als ik echt nog TE jong ben zal dat in de selecties naar voren komen. Als dat zo is wil ik inderdaad nog eerst wat gaan studeren en het dan opnieuw proberen.

Verder vind ik niet dat je rekening kunt houden met de crisis, namelijk als ik door de selectie heenkom zal het nog ong. 2.5 jaar duren voor ik van school kom, wie weet hoe de economie er dan uitziet? helemaal niemand, ook de financiële experts gissen maar. In 2007/2008 werd iedereen aangemoedigd om NU een vliegopleiding te doen. Die mensen zijn wel in 2010 klaar en komen midden in de crisis van school af. Er is dus niets van te zeggen.

Natuurlijk heb ik airwork inmiddels goed door gelezen en weet ik dat de naam van de vliegschool erg belangrijk is, en dat de naam van ACE aviation academy toch niet best is.

Ik ga trouwens binnenkort naar de open dag van de KLM FA.

Falco.
 
Hallo Sjorske,

Bedankt voor je advies!

Ik ben inderdaad 17, maar toch wil ik de selecties van 1 of 2 vliegscholen proberen. Als ik echt nog TE jong ben zal dat in de selecties naar voren komen. Als dat zo is wil ik inderdaad nog eerst wat gaan studeren en het dan opnieuw proberen.

Verder vind ik niet dat je rekening kunt houden met de crisis, namelijk als ik door de selectie heenkom zal het nog ong. 2.5 jaar duren voor ik van school kom, wie weet hoe de economie er dan uitziet? helemaal niemand, ook de financiële experts gissen maar. In 2007/2008 werd iedereen aangemoedigd om NU een vliegopleiding te doen. Die mensen zijn wel in 2010 klaar en komen midden in de crisis van school af. Er is dus niets van te zeggen.

Natuurlijk heb ik airwork inmiddels goed door gelezen en weet ik dat de naam van de vliegschool erg belangrijk is, en dat de naam van ACE aviation academy toch niet best is.

Ik ga trouwens binnenkort naar de open dag van de KLM FA.

Falco.

Een crisis is makkelijker gemaakt (en bovendien een stuk sneller) dan dat deze weer is 'opgelost'..

verder ben ik zelf heel erg aan het twijfelen of ik nog wel de selectie in wil gaan, de 175 eddie is al van de rekening af voor de FA maar ik zie ook weinig arbeidsplaatsen over 4 jaar.
helemaal met al die orders die geannuleerd worden bij de airbus/boeing.. (niet dat die orders over een kort-tijdsbestek gaan maar toch)

just my worried 2-cents
 
Last edited:
nog even een knap staaltje acteer werk.

Volgens mij vroeg hij toch echt om zwarte koffie en geen cappucino.

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=Agl8s_IVAzg&feature=related[/YOUTUBE]
 
Last edited:
Wat heeft die voor een rare strepen?

@ SierraTango: Om te giiiiiiiieren!
 
Die ketting uit de keuken is duidelijk te lang!

IN-COMING.........
 
Te geinig. Ze doen het er gewoon om om voor paal te staan. Goed oog voor detail Naudjuh. m.b.t. de strepen. En nosig, Idd. Weer van die vrouwkes die denken het beter te weten. Slechte zaak.Haha
 
Dit is een oude filmpje, want ACE vliegt niet meer op Twente.
De enige die op twente vliegen zijn de NAV, de Vliegclub en zweefvliegers.
De NAV is een totaal andere vliegschool dan ACE.
 
airsxn,

Om maar even op de hoofdvraag terug te komen van dit topic, kun jij mij dan meer informatie geven over de ACE aviation academy?

Falco.
 
Falco92,

Ik denk ,weet haast wel zeker dat, airsxn je meer kan vertellen over de NAV dan over ACE. Hij/zij zegt tenslotte ook dat alléén de NAV zich nog op Twenthe bevindt en niet ACE.
SXN staat voor PH-SXN een TB9, welke in eigendom is van de NAV. In een ander topic over ACE heb ik zelf ook al eens duidelijk gemaakt dat ACE en NAV twee verschillende vliegscholen zijn.

ps airsxn je vergeet de modelbouw club nog. Zij vliegen ook op Twenthe ;)
 
Damn, wat een research!

Moet nog even wat kwijt, ACE is verandert in NAV. Of ze NAV hebben overgenomen o.i.d. weet ik niets van maar ACE is dus verandert in NAV. ACE is verdwenen, NAV is in leven geschoten.
 
Moet nog even wat kwijt, ACE is verandert in NAV. Of ze NAV hebben overgenomen o.i.d. weet ik niets van maar ACE is dus verandert in NAV. ACE is verdwenen, NAV is in leven geschoten.


Ok, duidelijk, vond die site van de ace aviation academy al zo vreemd voor een vliegopleiding.

In ieder geval bedankt,
Falco.
 
Vandaar dat ik maar geen reply kreeg op mijn mailtje via de site. Als ze nou gelijk die site uit de lucht halen als ze toch niets meer met de naam ACE doen. En dan ook gelijk die maffe filmpjes. Scheelt een hoop verwarring.
 
Ik zou het mooi vinden als nu blijkt dat het allemaal een soort van 'BNN's Grote Donorshow' was! Alle mensen die zich ingeschreven een mailtje met de tekst: Als je hierin trapt ben je niet volwassen genoeg om de gevolgen van het lenen van meer dan een ton voor een vliegopleiding te kunnen overzien!

Maargoed, dat ben ik..
 
Dames luister en huiver! Jullie research is echt diep bedroevend. Nu hebben we weer iemand die beweerd dat ACE is overgenomen door de NAV. Vandaar maar even onderstaande post opgehaald uit een ander topic want onzin hier op het board neer knallen schijnt besmettelijk te zijn.

Citaat:
De bovengenoemde naam van de vleigschool "Nederlandse Academie voor Verkeersvliegers" stamt af van Ace Aviation Academy. Het is een pas opgerichte school (ong. 1 jaar oud) en verandert vaak.

Dames en heren jullie lijken nu echt op Arnold B. van de Televaag. Niet gehinderd door enige kennis..... halve waarheden aan elkaar knopen en daar een sappig verhaal van maken!!!

De NAV is nog steeds de NAV zoals die tig jaar geleden ook was. Er is alleen, na 2002, een andere eigenaar opgekomen Na de start van de school in 1992 door mw G. is de school korte tijd in handen geweest van Bert V. tot hij met z'n "andere" school IAC failiet ging.
De huidge eigenaar heeft sindsdien alleen low key kunnen opereren daar hij kort
na de overname te horen kreeg dat Twenthe dicht zou gaan. Nu de intentie van de overheid er is om Twenthe open te houden en er een samenwerking is aan gegaan met Saxion kan de NAV eindelijk dat doen wat vanaf het begin de bedoeling was.

De NAV staat los van Ace Aviation Academy. Als je het precies wil weten neem dan contact op met de NAV en/of Saxion.
Als je het niet precies weet, loop dan geen onzin te verkopen, daar heeft niemand baat bij.

Zo dat is eruit .....over tot de orde van de dag

veel plezier verder

Dus nog één keer: Als jullie echt willen weten hoe het zit bel de NAV of Hogeschool Saxion in Enschede
PH SXN De SXN staat voor Saxion rings a bell ?

Iedere idioot kan een internetsite bouwen en zeggen dat hij een erkende vliegschool heeft. Als je met ACE geen telefonisch of e-mail contact kunt krijgen zegt dat toch wel genoeg denk ik.
ACE bestaat niet, is nooit van de grond gekomen of meneer is gewoon iemand die wat extra aandacht nodig heeft. Omdat deze meneer zegt in een filmpje dat hij van Twenthe gaat opereren en dat NAV al sinds 1992 vanaf Twenthe opereert wil niet zeggen dat ze bij elkaar horen. DFA en KLM vliegschool opereren ook allebei vanaf Eelde en zijn ook twee verschillende opleidingen.

Gebruik a.u.b. je gezond verstand probeer eerst onderzoek te doen voor dat je iets hier post. Bij desinformatie heeft niemand baat.
 
Last edited:
Back
Top