cheap hourbuilding on R22

Echelon9

New member
Piloten geinteresseerd in het kopen van packages van uren op private R22 in België, please PM. Prijzen tussen 235-285 EUR per uur, all-in.
 
ter verduidelijking :
- voorstellen zijn bespreekbaar, zolang gebaseerd op redelijkheid
- prijzen hierboven zijn BTW ex
- opleiding PPL eventueel mogelijk, na te zien met RF

de groeten !
 
Is het idee dat je met een PPL of CPL certificaat een R22 kan huren? In Denemarken betaal je daar zo'n 175 euro per uur voor, is er een verschil?
 
Het idee is dat iemand met een PPL zijn hourbuilding kan doen (naar bv. 150 uur voor CPL) De prijzen in Denemarken en UK zijn jammergenoeg niet dezelfde zoals in BE of NL, maar als je gelijkaardige goedkope prijzen weet, post maar.
 
Geen commentaar hoor, was gewoon nieuwsgierig of er verschil was. Is er nog een restrictie? Mag je het land uit? Restrictie op aantal uur of NM?
 
Is het idee dat je met een PPL of CPL certificaat een R22 kan huren? In Denemarken betaal je daar zo'n 175 euro per uur voor, is er een verschil?

Ik huur soms in Denemarken wel eens een SEP kistje omdat ik daar toch ben. (Roskilde)
Is inderdaad ook vele malen goedkoper dan in NL. Denk aan Cessna 177RG voor 130 euro/uur.

Nadeel is wel dat vliegen het enige goedkope in Denemarken is. Als je 's avonds een hapje gaat eten ben je het verschil zo weer kwijt. (en je moet er helemaal heen rijden.)
 
Ja daar heb je gelijk in, het is veel verder en over het algemeen duurder in levensonderhoud. Zou me alleen al zo'n 90 euro aan brandstof kosten en dan heb je nog geen onderdak.

Zijn de heli's ook voor een weekend te huren Echelon?
 
Back
Top