Vergeet niet: dat de mens over het algemeen negatief ingesteld is,,

Bufferlijst van KLSers zal niet gauw wegvallen gok ik. Daar er twee kinderen opstaan van de grote mannen van de KLM. Dus wat aantal jaren geleden geleden gebeurt is dat iedereen eraf gegooid werd zal nu gok ik niet zo gauw gebeuren.

Verder. De 150 000 eukies die te lenen zijn.
Oplossing. Daar de meeste garantiefondsen een wassen neus zijn kun je ook voor andere vliegopleidingen gaan. Ik was dit weekend op de beroepenbeurs op lelystad.

Daar waren twee opleidingen die een (relatief) schijntje kosten van de rest van de opleidingen die we in nederland hebben.
Ze hebben geen garantiefonds, maar de een Eugnatia uit griekenland kost 75000 eu.All in. Met reiskosten verblijf en hoop vlieguren.

en

Tradewind die ook eventueel als je die module wil met TQ 737 incl. base en 100 uur line training als co bij JAT in yugoslavie. Met TQ opleidingskosten 75000. en zonder die TQ 52000 I Believe. Deze opleiding werkt beetje hetzelfde als EPST. Hij besteed het werk uit aan een Yugoslavische school. Welliswaar niet de contacten die EPST heb, maar vandaag der dag maakt het ook niet heel veel uit van welke school je kom. Sprak paar jongens die klaar waren met KLS en EPST die ook al meer dan een jaar wachten op een baan als Piloot. Ondanks de goede contacten die deze partijen hebben geen baan.

Maar op moment dat je opleiding minder heeft gekost heb je dus ook een minder zware strop.
Maar wel je ATPL. Dus word dragelijker. Ja het blijft een hoop geld maar risico is kleiner. En allebei gewoon Integrated dus wat je anders met modulair heb heb je dan ook niet dat je daarop wordt afgerekend.

Ik vond dit nog wel aardige optie voor nu.Als je dan toch al nu wil beginnen met opleiding maar minder groot risico wil lopen. Want met welke gerenomeerde opleiding nu ook in NL is de kans toch klein dat jij in NL aan de bak kom.

Ben benieuwd hoe de mensen hier op dit forum naar kijken.

gr JB

heb of heeft?

kom of komt?
 
Back
Top