AI 1005

Silver-Shadow

New member
Goeie Dag fellow Airworkers

Ik heb een paar dagen geleden een brief ontvangen waar in staat dat ik in Mei 2010 mag beginnen aan mijn opleiding bij de NLS!!! Ik wou alleen afvragen of er nog meer airworkers zijn die zich ook in deze klas terecht zullen komen. Zou het fijn vinden om alvast kennis te maken.

Met Vriendelijke Groet

Silver-Shadow :rt:
 
Hey!

Ik begin ook in klas AI1005 bij de NLS komend jaar. Wanneer heb je de NASS test gedaan? Al uitslag van je medische keuring binnen?

Heb 7 augustus NASS gedaan, 24 augustus medische keuring waarvan ik de papieren gisteren ontving.

Mark_D zwerft hier ook ergens op het forum rond. Hij begint ook in AI1005!

Groeten,
Peter.
 
Hey Peter,

aangenaam :biertje: , Ja ik heb 25 Augustus mijn N.A.S.S. gedaan en heb morgen mijn medische keuring in Utrecht. Ik hoop alleen dat mijn droom behalen niet tot een halt gezet wordt voor een of ander medische reden :traantjes. Als er nog meer mensen zijn die ook bij de AI1005 klas van de NLS aansluiten, maak je maar gerust bekend, hoe meer hoe beter.

Dus je krijgt niet meteen te horen of je goed gekeurd bent voor die Klasse 1 medical of niet neem ik aan, aangezien dat je een paar weken moest wachten voor resultaat, of heb ik dat nou miss??

Groeten Thomas :rt:
 
Hoi Thomas,

Je krijgt vaak na afloop van je medische keuring wel een voorlopige uitslag. De definitieve uitslag krijg je pas na een paar weken (3 in mijn geval) vanwege de bloedonderzoeken.

Groeten,
Peter.
 
Hoi Thomas,

Je krijgt vaak na afloop van je medische keuring wel een voorlopige uitslag. De definitieve uitslag krijg je pas na een paar weken (3 in mijn geval) vanwege de bloedonderzoeken.

Groeten,
Peter.
De arts vertelde mij dat je op een bloedonderzoek niet 1,2,3 afgekeurd kunt worden, aangezien cholesterol en dergelijke momentopnamen zijn. De arts kan je dus zo goed als een uitslag geven. Er moet wel echt iets mis zijn wil dat nog veranderen volgens mij. :biertje:
 
kom net terug van mijn medische keuring, en alles ging helemaal prima!!! Doktor zij ook dat het inderdaad een paar weken zal duren om een officieel resultaat te krijgen, maar hij zij dat het gewoon procedure is en dat ik me medische nergens zorgen over hoef te maken. Alleen maar beter toch??

Ben nu ook blij dat dat foutloos is gegaan en nu noch maar even afwachten tot de afspraken met de ABN-AMRO en het organiseren van een kamer in Hoofddorp en dan eventueel de de intro dagen in April. Ik verheug me er zeker op. :biertje:

Wat ben jij van plan te doen i.v.m. huizing enz Peter?

Groeten Thomas :rt:
 
Mooi Thomas! Gefeliciteerd dan! Kan idd weinig meer mis gaan.

Ik ben wel van plan om een kamer te bemachtigen op de Opaallaan. (ZIE HIER als je niet weet hoe/wat/waar dat is). Maar dat moet ook wel, gezien mijn huidige woonplaats. En jij? Hoofddorp is vanaf Den Haag wel goed te doen lijkt me. Of denk je dat je ook voor de Opaallaan gaat?

Groeten,
Peter.
 
Hey allemaal,

Ik heb 31 Augustus de Nass gedaan en begin ook gezellig in AI1005:biertje:. Moet mn Medical echter nog gaan doen. Heeft de Aviation Medical jullie gebeld of is het beter zelf een afspraak te maken???

Hoop jullie vast wat beter te leren kennen!!!

Groetjes,:airforce:

Tim
 
Hey Tim, Welkom!!! :biertje:

Dat zijn er in ieder geval drie :).

Nou het is inderdaad niet zo ver om van Den Haag naar Hoofddorp te reizen. Ik woon momenteel al zelfstandig in Nederland want mijn ouders zijn terug naar Australie gegaan :(. Dus het verhuizen naar de Opaallaan zou voor mij financieel geen verschil zijn, hoef ik ook geen rijs kosten in begrip te nemen enz enz. Dus ja ik denk dat ik ook wel ergens op de Opaalaan terecht zal komen.

Tim, NLS zij tegen mij dat de Aviation Medical Centre (in Utrecht) contact met mij zou nemen en 2 uur na dat ik dat verteld was kreeg ik een telefoontje van ze. Ik neem aan dat ze jou ook gewoon zullen bellen maar in het geval dat dat niet gebeurt geef gewoon de NLS een tril of bel de Medical Centre direct op 0800 4212121. Kan geen kwaad om pro actief te zijn. (laat maar effe weten hoe dat gaat)

Groeten Thomas :rt:
 
Oke, Dan wacht ik het nog wel even af... Maar moet goed komen. Anders kan ik ze altijd zelf nog bellen.

Maar Den Haag Hoofddorp,, Dat is toch nog een half uurtje ofzo. Woon zelf nu in Haarlem en de Zuidtangent rijd wel vanaf het station naar de Diamantlaan, alleen doet die er ook nog iets van 35 min over ofzo. Dus ga denk ik ook wel voor de Opaal:biertje:. Is ook veel gezelliger natuurlijk.

Maar Thomas vast bedankt voor je tip over de AVM!!

Groet,:airforce:

Tim
 
Ja inderdaad het lijkt me ook gewoon gezelig om bij de NLS community te gaan wonen. Alleen zou je denken dat het beter is om nu mee bezig te zijn met het organiseeren van een kamer op de Opaallaan of een beetje later af wachten b.v.b. volgend jaar er mee bezig zijn?

Zullen we ook een Hyves pagina starten. Het ziet er naar uit dat de meeste klasen dit ook doen?
 
Hey,

Zozo ik zie steeds meer mensen , gezellige boel;)

Zoals Peter ( Vne) al zei ben ik ook van de partij!) En je wordt meteen voor je medical gebelt, maak je daar dus maar geen zorgen over!

Ik zal me ook even aanmelden voor de hyve!
 
Wat noem je meteen???

Ze moeten je resultaten bespreken en moet allemaal door commisies bekeken worden. Ik werd na 2 week gebelt voor je medical en kreeg pas 2 dagen later bericht dat ik geplaatst was in deze klas. Maar je hoeft niet achter je medical aan te bellen wil ik er eigenlijk alleen maar mee zeggen
 
Hey allemaal!

Ik begin ook in mei 2010 in klas AI1005! Heb morgen de medische keuring, nou maar hopen dat ik daar ook doorheen kom!

Gr Robert

p.s. Heb me ook aangemeld voor de CAE-NLS 1005 hyves! :)
 
Hey Robert :biertje:

Fijn dat je, je even meld en aangenaam natuurlijk!
Laat even weten hoe je medische keuring gaat morgen.

Tim zou je mij trouwens ook op hyves als administrator zetten, dank u :)


nog meer mensen van de 1005 klas laat je stem horen!!!


Groeten Thomas :rt:
 
Back
Top