A380 AF / Loting!!!!!

Salut Julien,

moi aussi je voudrais bien aller! Mettez-moi sur la liste, s'il te plaît.

Merci,

Papahotel.

Ah, on va jouer le jeu comme ça hein ? Mais mon français aussi être très bien avoir s'il vous plait merci ! je suis un vrais langue-knoebel !
 
@ Nosig,

Economy tarief wat ik gevonden heb is 660€.. Weet niet of jij op business hebt gezocht? Die 660€ is 23Nov heen en 28Nov terug anders is het inderdaad duurder. Misschien nog niet zo'n gek idee, verjaardag in NYC en ritje met de A380!

@ Julien,

Thanks for putting me on the list!
 
Economy tarief wat ik gevonden heb is 660€.. Weet niet of jij op business hebt gezocht? Die 660€ is 23Nov heen en 28Nov terug anders is het inderdaad duurder.

23 nov heen met de 006 en meteen terug met de 007, dat was het voorstel volgens mij. Heen was maar iets van 450 euro ofzo, maar terug drie keer zo duur plus wat tax. Retour goedkoopst is dan echt 1754 euro.
 
@ nosig
Super joker misschien een idee? Weet je ook direct zeker of je vrij hebt gekregen!
Beterschap..

Ja, ik kan op dit moment een superjoker voor 2 dagen eruit gooien. Dan weet ik het direct. Vervolgens wint Julien helemaal niets, of hij wint twee kaarten maar die worden verloot onder twee andere airworkers. En heb ik 2 superjokers voor nop uitgegeven die ik niet meer terug kan halen (eenmaal aangevraagd is weg). Daarbij vraag ik me af of 2 dagen wel voldoende is. Halve dag om te transferen vanuit AMS, dan uur of 8 in klootjesklasse daarheen, 2 uur ofzo in terminal van JFK, dan weer uur of 7 terug, dan weer paar uur voordat ik in AMS ben, om vervolgens tijdens treinrit naar Almere in slaap te vallen om wellicht een paar uur later weer vroeg te moeten melden....hmmmmm.... :dozey:
 
Ik weet voor 1 oktober of ik twee tickets heb kunnen regelen die ik dan ook meteen zal verloten (deze week meer daarover). Mocht ik nou niet per 1 oktober tickets kunnen regelen, dan kan ik pas tickets regelen na de veiling voor als er plaatsen over zijn, dus dat zal dan begin november zijn. Ahfijn, laten we eerst maar tot 1 oktober wachten ;)
 
Ja goed idee! Maar waar is Andre eigenlijk? Ik heb hem voor het laatst via PM gesproken in Juni / Juli, had hem berichtje teruggestuurd met ons adres, maar verder nooit berichtje teruggehad :p:Daarna ook tijdje offline geweest i.v.m verhuizing, dus eerdere adres klopt niet. Maar ik hou me zeker aanbevolen om hem de 23e mee te nemen :)

Dus Andre, als je dit leest, ik hou me graag aanbevolen :D

Ik heb de vlag hier.
Superpilut en Jack Daniels nemen de vlag van me over (en wellicht T&G/Morning Glory na een HKG-sessie?) maar ik ga zeker regelen dat ie tegen die tijd bij jou moet zijn. PM me maar met het adres.
 
Merci beaucoup Julien, mooi intiatief.

Zou natuurlijk wel leuk meegenomen zijn om te winnen. Heb namelijk nog nooit in m'n leven gevlogen, maar we zien wel wat de resultaten brengen

:biertje:
 
Mededeling: Voor iedereen die nog kans wilt maken, gaarna voor 23:59 uur zondagavond, PM sturen of in dit topic bericht sturen dat je interesse hebt. Alle aanmeldingen na dit tijdstip worden NIET op de lijst gestuurd. Jullie krijgen maandag dan allemaal instructies per PM, en dat spreekt voor zich ;)
 
Top Julien, nogmaals bedankt voor alle tijd en moeite die je erin wil steken terwijl je er zelf geen profijt van hebt. Ben heel benieuwd naar de instructies.
 
Nog precies 50 minuten de tijd voor mensen die zich niet hebben opgegeven maar dat wel willen doen... :yeehaa:

En ik zal rond 12:00 's avonds PM's de lucht in gooien met instructies, data, etc. :)
 
Zo, in de laatst momenten maak ook ik graag mijn interesse kenbaar. Bij deze dus. Leuk dat je dit organiseert!
 
Back
Top