Instructeurs opstellen in rijen van 10 aub.

Hoezo geplaatst in "Crewroom", durf je de concurrentie met de 'PPL-godenzonen-met-eigen-kistje' niet aan? :D :biertje:
 
Ik ben geen instructeur, maar eeeuhh, ik wil haar wel een paar "proef" lessen geven in de Katana!

Groeten

:radar: André :radar:

PS: zonder gein, het zou heel goed zijn voor de GA in Nederland als ze een figuur als Doutzen Kroes als ambasadrice zouden kunnen krijgen, daarvoor zouden we haar allemaal een gratis les moeten sponsoren op voorwaarde dat ze zich zal inzetten op happenings als Hoogvliegers dagen of dat soort zaken. Ook als is het maar voor een fotoshoot met dat soort initiatieven. Krijg je toch goeie pers mee en dat kan de GA in Nederland wel gebruiken, tevens is het ook nog eens een lekkere heldere en nuchtere persoonlijkheid, die Doutzen. Ik hoop dat ze ASAP een brevet heeft!
 
Heeft Gordon ooit zijn brevet gehaald, of is hij gestraald voor de theorie?

Andere bekende Nederlanders met een brevet, volgens mij zijn:

  • Karel van de Graaf
  • Jan Tuijp (BZN)
Wie vult aan?
 
Ik wil d'r wel een keertje voorin meenemen.... Misschien mag ze wel even aan de knuppel zitten ;).
 
Go Doutzen Go!

Go Doutzen Go!

@André

QUOTE; zonder gein, het zou heel goed zijn voor de GA in Nederland als ze een figuur als Doutzen Kroes als ambasadrice zouden kunnen krijgen, daarvoor zouden we haar allemaal een gratis les moeten sponsoren op voorwaarde dat ze zich zal inzetten op happenings als Hoogvliegers dagen of dat soort zaken. Ook als is het maar voor een fotoshoot met dat soort initiatieven. Krijg je toch goeie pers mee en dat kan de GA in Nederland wel gebruiken, tevens is het ook nog eens een lekkere heldere en nuchtere persoonlijkheid, die Doutzen. Ik hoop dat ze ASAP een brevet heeft!

Helemaal mee eens!!! Ik denk dat dit beter werkt dan de zoveelste AOPA petitie overhandigt in een achteraf zaaltje met wat bedaarde 50 en 60-ers... (met alle respect)...

:biertje:
 
Dames en Heren,

Misschien helpt het als we als Airwork populatie een brief schrijven naar haar management? Lijkt me een goed idee, misschien eens opnemen met Diana.

Want zou het niet helemaal gaaf zijn als ze eens een goed verhaal houd op SBS shownieuws over de hoogvliegers met een T-shirt aan met AIRWORK er op? (nee mensen, hoeft niet eens WET te zijn)

Ik denk dat we hier als Airwork community een kleine uitdaging hebben. Vrijdag eerst eens weer naar Afrika, daarna maar eens brainstormen over hoe we dat aan gaan pakken.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hahaha, geniaal!! :airforce: Mocht ze R/T les willen, nog een paar maandjes en ik mag examineren! :haha:
 
Hahaha, geniaal!! :airforce: Mocht ze R/T les willen, nog een paar maandjes en ik mag examineren! :haha:

Wellicht heb je haar al gesproken:

434795235_6_VzX8.jpeg
 
Back
Top