Stand Van Zaken deel 28

Status
Not open for further replies.
Daarnaast is het dan weer wel kut dat je helemaal naar de ratte gaat met 25 graden en hoger met volledig GVU1 aan. :biertje:
Komop zeg, we hebben toch een prachtige tijd gehad! Dus niet zeiken over die hitte en gewoon doorgaan. En hoe zit dat met het testen van VFS?
 
Vandaag CML aan de lijn gehad. Ze vroegen of ik de VFS wou testen..
Uiteraard ja gezegd. Altijd leuk..
Zit sterk te twijfelen of ik er een barrel-roll tussen door ga gooien.. :duh:

Leuk man leek mij ook geweldig, zonder druk lekker vliegen..
Helaas zit er bij mij een 'testleider' achter.
Maar heb er veel zin in.

Voor zover ik weet sta ik ook nog voor de februari klas, maar weet niet in hoeverre dit nog opgaat.

-Rl
 
VMO-1/FAM gehaald!:D:D
Dinsdag naar CMH voor VMO-2, dan wachten op de VFS..
 
Trouwens kan iemand mij updaten.

Ik sta er nu nog als KMA november 2008. Maar in tussen hoop gebeurd, 2e keer KMA gedaan en nu in februari begonnen aan de EMVO. Zit nu in de 2e week.
 
Vandaag CML aan de lijn gehad. Ze vroegen of ik de VFS wou testen..
Uiteraard ja gezegd. Altijd leuk..
Zit sterk te twijfelen of ik er een barrel-roll tussen door ga gooien.. :duh:

Ik heb vanmiddag de laatste testvlucht afgerond ;) Het zijn leuke vluchten, en de barrel roll.... na de laatste vlucht kreeg ik een minuut "vrij tijd" dus denk dat het wel goed komt ;)

Have fun!
 
Komop zeg, we hebben toch een prachtige tijd gehad! Dus niet zeiken over die hitte en gewoon doorgaan. En hoe zit dat met het testen van VFS?

Je weet toch wie het zegt..? waarom heb je het dan over zeiken? en over doorgaan?
Ik heb nog nooit gezeken tijdens ook maar iets actief, zelfs niet met atroklumando aan me of de gehele uitrusting van rissypens en tarzan.
o wacht.. ik heb trouwens wel vijf keer gezeken met molly tijdens het wachtlopen vlak naast superscout en jou hoofd, haha (lekker buiten slapen tijdens otv 4 :))

Ja PVS is niet meer.. NU doen ze 4 sim vluchten en 2 echte??? en de sim vluchten gaan bouwie en ik doen komende week. Weet niet wat ze willen testen.

Maar hup, terug in de boeken. Ik verwacht maandag weer minimaal een score van 93 %!
 
D'r zit weer wat beweging in bij mij. Gisteren een brief met mijn medische goedkeuring ontvangen van het CML. Het hele handeltje ligt volgens de brief nu bij personeelszaken in amsterdam.
 
Vandaag, met 4 anderen, PO1 gedaan. Ik werd er aan het einde als enige uitgepikt. De jongens feliciteerden me al, maar dat was een beetje te vroeg, dat mogen ze over een half jaar nog een keer doen...

Had voor de luistertest twee reeksen fout.
Een 7 voor de instrumenteninterpretatie.
Een 8 en 9 voor m'n voeten en een 1 voor m'n hand :1855:

Baal enorm van die hand, maar ben met de andere resultaten tevreden. De volgende keer concentreer ik me op die hand en hou m'n voeten ook in de gaten en dan moet het helemaal goedkomen. Tot die tijd... gewoon blijven werken, studeren en dromen :D
 
maar een groep van 5 man bij de PO1!?
En die andere 4 zijn dus door?
good luck over een half jaartje ;)!
 
maar een groep van 5 man bij de PO1!?
En die andere 4 zijn dus door?
good luck over een half jaartje ;)!

Yep, vrij weinig inderdaad. Geen idee of de anderen door waren, had het idee van niet, heb nog een tijdje in gesprek gezeten, dus ik heb ze niet meer gezien.

k Ga zeker m'n best doen, moet lukken :) Hier ook iedereen succes verder!
 
Even voor de SvZ: Vandaag VMO-2 gehad, dus nu een kwestie van wachten op de uitslag en als het dan goed is wachten op de VFS/PVS!
 
Weten jullie eigenlijk hoe lang het ongeveer duurt voordat je uitslag krijgt van je VMO-2? Ik hoorde 4/5 weken, maar dat is wel erg lang. Hebben jullie ook deze ervaring?
 
Bij het CML zeiden ze tegen mij een maand..:( Maar tegen iemand anders zeiden ze weer dat het na 2 weken al kan.. Varieert denk ik heel erg.
 
Weten jullie eigenlijk hoe lang het ongeveer duurt voordat je uitslag krijgt van je VMO-2? Ik hoorde 4/5 weken, maar dat is wel erg lang. Hebben jullie ook deze ervaring?

Ik heb zeker zo'n 4/5 weken op gewacht en heb dit van meerdere gehoord, dus het klopt wel ongeveer ;)

Grtz Rl
 
Afwisseling van de wacht

Afwisseling van de wacht

Wie o wie wil van mij de Stand van zaken overnemen!?

Maandag begin ik op de kma, en zal ik de svz dus niet meer kunnen bijhouden.

Graag een snelle reactie!

Alvast bedankt,

JFJ
 
Wie o wie wil van mij de Stand van zaken overnemen!?

Maandag begin ik op de kma, en zal ik de svz dus niet meer kunnen bijhouden.

Graag een snelle reactie!

Alvast bedankt,

JFJ

Ik neem het niet van je over (tijdgebrek), maar wens je wel heel erg veel succes op de kma morgen samen met de andere lucky few..

:biertje:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top