Stand Van Zaken deel 28

Status
Not open for further replies.
Toch een iets andere situatie. Je hebt nu te maken met een verandering in het selectietraject. Dit zorgt voor vertraging op meerdere onderdelen en sowieso een langere wachttijd op het selectieonderdeel zelf. In de tijd dat Wilcoow deze selectie deed was ik ook wachtende op de PVS, en ik was niet alleen. Het heeft er vooral mee te maken of je nog in het treintje zit. Als je geen vervolgonderzoeken nodig hebt dan gaat het allemaal heel vlot. Als je uit het treintje valt (vervolgonderzoek) dan duurt het traject al een stuk langer! Bovendien had men tot augustus 2009 nog een flinke wachtlijst voor de PVS in te halen, dit is ook de rede waarom de PVS naar Evora verplaatst is, zodat men meer kandidaten per tijdseenheid konden behandelen.

Thx voor de uitleg;) En succes op de KMA!
 
KMA positief afgerond, in feb begin ik op de EMVO.
Tot die tijd word ik vanaf vandaag, na een vakantie in de Dominicaanse Republiek met 5 collega's, gedetacheerd bij het orkest van de KLu :p
Dus als iemand nog muziek nodig heeft op een feestje?
 
Gefeliciteerd met het afronden van de KMA! Wat duurt dat lang zeg, tot je op de EMVO mag beginnen.. Is dat altijd zo?
 
Vrijdag brief binnen gekregen. Dinsdag 3 november heb ik m'n PO1, ben heel erg benieuwd... Duim voor me! :)

Het liefst zou ik op een Cougar gaan vliegen, zijn daar een beetje plaatsen voor, weet iemand dat?
 
Leuk, succes! En die Cougar is nog zover weg, daar zou ik nu nog niet over in zitten!;) En als er nu plek is betekent dat natuurlijk niet dat er over 2/3 jaar nog plek is..
 
Gefeliciteerd met het afronden van de KMA! Wat duurt dat lang zeg, tot je op de EMVO mag beginnen.. Is dat altijd zo?

Vorige Lichtingen hadden hetzelfde probleem. Volgens mij komt er volgend jaar één lichting minder. Hierdoor zal het gat tussen de KMA en Woensdrecht korter worden.
 
Leuk, succes! En die Cougar is nog zover weg, daar zou ik nu nog niet over in zitten!;) En als er nu plek is betekent dat natuurlijk niet dat er over 2/3 jaar nog plek is..

Helemaal waar. k Ga m'n best doen en dan zien we vanzelf wel, het zou al helemaal geweldig zijn áls ik kan gaan vliegen... maakt niet uit waarin dan :)
 
Vrijdag brief binnen gekregen. Dinsdag 3 november heb ik m'n PO1, ben heel erg benieuwd... Duim voor me! :)

Het liefst zou ik op een Cougar gaan vliegen, zijn daar een beetje plaatsen voor, weet iemand dat?

Dacht iedereen in mijn EMVO klas er maar zo over...:dozey:
Cougar plekken zullen er altijd zijn, en als je dat als eerste keus hebt zul je hem ook krijgen. Uiteraard moet je wel de EMVO halen eerst;)
 
Zero Mass, hoe is je VMO-2 gegaan?

Ik heb trouwesn nog geen reactie gehad vanuit den Haag na het positief afsluiten van de VMO1/FAM.
 
Dacht iedereen in mijn EMVO klas er maar zo over...:dozey:
Cougar plekken zullen er altijd zijn, en als je dat als eerste keus hebt zul je hem ook krijgen. Uiteraard moet je wel de EMVO halen eerst;)

Dat is mooi om te weten! Maareh... k ga maar niet te hard hopen, want heb m'n PO1 nog niet eens gedaan, haha... :rolleyes:
 
Nou brief binnen van het cml, dat ik in eerste instantie alleen goed gekeurd ben voor chinook en f16,
mijn beenlengte was 2 mm te lang voor apache/cougar,
nou zal er na een hermeting alsnog wel een positief advies kunnen volgen maar toch jammer dat kans op apache alweer een stuk kleiner is :(
 
Ik was juist 2mm te kort voor apache en ook bij mij zou verder onderzoek meer duidelijkheid geven. Dit zou pas plaats vinden als dat nodig is tijdens de EMVO. Wel balen ja
 
Last edited:
Net terug van uit SSB, en heb de GVSS gehaald!:D Heb volgende week dinsdag PO-2.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top