Stand Van Zaken deel 28

Status
Not open for further replies.
Gefeliciteerd. Het kan zijn dat ze de norm wat aangescherpt hebben. Normaal mag je gewoon 6 van de 24 fout hebben. Ik heb vorige week nog PO1 gehad en toen mocht ik 6 fouten hebben. Had er gelukkig maar 2. Veel succes verder.
 
Gefeliciteerd. Het kan zijn dat ze de norm wat aangescherpt hebben. Normaal mag je gewoon 6 van de 24 fout hebben. Ik heb vorige week nog PO1 gehad en toen mocht ik 6 fouten hebben. Had er gelukkig maar 2. Veel succes verder.

En ben je ook door naar de GVSS? moest jij eigenlijk nog wat testen doen nadat je de uistslag kreeg? ik namelijk niet maar ik dacht dat je toch een paar testjes nog moest doen omdat ze die aan het ontwikkelen zijn ofzo.
 
Gefeliciteerd. Het kan zijn dat ze de norm wat aangescherpt hebben. Normaal mag je gewoon 6 van de 24 fout hebben. Ik heb vorige week nog PO1 gehad en toen mocht ik 6 fouten hebben. Had er gelukkig maar 2. Veel succes verder.


Ik mocht er een jaar geleden ook maar 4 :S Misschien mogen ze je gewoon niet shooter :p
 
Voor mij was po1 voor off. LVL. Maar die luistertest is het zelfde. Het zou wel zo kunnen zijn dat de norm voor vliegers op dat gebied hoger ligt. Ik ben inmiddels al tot en met de VGSB gekomen. Volgende stap voor mij is PO2.
 
Weet iemand iets van CRN, die ging vandaag ook op voor haar herkansing. Was er toevallig ook een dame door eddo? Gefeliciteerd btw!
 
Aan SvZ,
Ik ga in februari beginnen aan de KMA voor de luchtmacht. :) !!!

Aan JFJ, hoe is dat gesprek gegaan dan met de MIVD? Ik dacht dat ze alleen een gesprek met je aangaan als ze 't niet vertrouwen :p
 
heb PO-1 niet gehaald... had een 8 en een 9 voor mijn pedalen maar joystick was niet voldoende, dus helaas. :(
 
Aan SvZ,
Ik ga in februari beginnen aan de KMA voor de luchtmacht. :) !!!

Aan JFJ, hoe is dat gesprek gegaan dan met de MIVD? Ik dacht dat ze alleen een gesprek met je aangaan als ze 't niet vertrouwen :p

Nou dan heb jij sowieso een gesprek te pakken ;). Iedereen krijgt een gesprek volgens mij.
 
Nou dan heb jij sowieso een gesprek te pakken ;). Iedereen krijgt een gesprek volgens mij.

Inderdaad een gesprek ja :). Er is mij verteld dat het gesprek allerhoogstwaarschijnlijk een positieve tint zal hebben tevens omdat ik tot de beter geschikte kandidaten behoor, is mij verteld. Ook heb ik gehoord dat dat Martijn is verteld. Dan zal jij dat ook wel zijn als je na 4 vluchten niet meer verder hoefde te vliegen :)

Ja voor vlieger. En jij dan?
Er zijn er dus nu 'zeker' 3 in de februari klas van 2010 met Martijn erbij.

Pff, je gaat het toch niet op het allerlaatste moment spannend maken he Joost? :)
 
Last edited:
Wat bedoel je? En wat is er met mijn "quote"?! :confused:

Haha nee joost! Ik had je net helemaal verkeerd begrepen. Ik dacht dat jij bedoelde dat ik op de zaken vooruit liep omdat ik het gesprek nog niet had gehad. Maar volgens mij bedoelde je dat dus ook helemaal niet! Had het snel aangepast, maar niet snel genoeg dus :traantjes. Sorry! :biertje:?
 
Wat bedoel je?

Dat je wel te horen hebt gekregen in het telefoontje dat je voor de februariklas bent ingedeeld en dat wanneer je op gesprek komt zij alle resultaten nog 's naast elkaar hebben gelegd met als conclusie dat ze je toch nog niet goed genoeg vinden om je daadwerkelijk een contract aan te bieden. Best zuur, als je dat gebeurd :p
 
Even voor de duidelijkheid. Jij zei eerst

Aan JFJ, hoe is dat gesprek gegaan dan met de MIVD? Ik dacht dat ze alleen een gesprek met je aangaan als ze 't niet vertrouwen :p

waarop ik zei

Nou dan heb jij sowieso een gesprek te pakken. Iedereen krijgt een gesprek volgens mij

Doelende op jouw opmerking dat je alleen een MIVD gesprek krijgt als je niet te vertrouwen bent. Ging dus helemaal niet over het telefoongesprek en/of eindgesprek.

Begrijpend lezen een dikke onvoldoende dus ;)
 
Even voor svz: Ik heb mij vorige week aangemeld en net even gebeld om te vragen of ze mijn papieren wel hadden (kreeg deze week een telefoontje dat ze die kwijt waren..). Maar goed, die waren terrecht maar die mevrouw zei dat er nu een wachtlijst is voor PO1! Kan nog wel 3 maanden duren.. :(
 
Even voor svz: Ik heb mij vorige week aangemeld en net even gebeld om te vragen of ze mijn papieren wel hadden (kreeg deze week een telefoontje dat ze die kwijt waren..). Maar goed, die waren terrecht maar die mevrouw zei dat er nu een wachtlijst is voor PO1! Kan nog wel 3 maanden duren.. :(

he maverick,
ik had ze ook gebeld omdat het bij mij ook lang duurde voordat ik wat hoorde, toen werd mij door die vrouw verteld dat ze ook een achterstand hadden en dat het zo wel 7of 8 weken kon duren en misschien nog wel langer. 3 dagen later kreeg ik de uitnodigingsbrief op de mat en kon ik 10 dagen later al op voor PO1!
dus laat je niet gekmaken, wacht gewoon op de papieren en misschien valt het mee...
 
heb PO-1 niet gehaald... had een 8 en een 9 voor mijn pedalen maar joystick was niet voldoende, dus helaas. :(

Dat is zo zuur! Ik ken het! Ik had vorige keer een 6 en 7 op pedalen en ook joystick 5...:( Maar ik ga denk ik maar eens met mijn stage begeleider overleggen of ik geen dag (hopelijk dagen!) kan vrij krijgen voor de luchtmacht test(en):rt:
CRN je gaat nog wel x proberen he!?
 
he maverick,
ik had ze ook gebeld omdat het bij mij ook lang duurde voordat ik wat hoorde, toen werd mij door die vrouw verteld dat ze ook een achterstand hadden en dat het zo wel 7of 8 weken kon duren en misschien nog wel langer. 3 dagen later kreeg ik de uitnodigingsbrief op de mat en kon ik 10 dagen later al op voor PO1!
dus laat je niet gekmaken, wacht gewoon op de papieren en misschien valt het mee...

Oke, dat klinkt al een stuk beter! Ik wacht rustig (op het puntje van mijn stoel..) die brief af.:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top