Ladies day bij ATC zaterdag

chupito

New member
Ik ben vrij.

Ik heb trouwens onlangs gehoord dat het bij de volgende selectie dagen "Roze zaterdag" is, waarbij alleen de homosexuele verkeersleiders op de werkvloer te vinden zijn.
 

Zaterdag 'ladies day' bij Luchtverkeersleiding Nederland
SCHIPHOL - De kans is klein dat vliegers in het Nederlandse luchtruim zaterdag (22 augustus) door een mannelijke luchtverkeersleider worden begeleid. Zowel bij de algemene verkeersleiding als bij de naderingsverkeersleiding op Schiphol werken dan vrijwel alleen vrouwelijke luchtverkeersleiders. In het kader van de werving van nieuwe verkeersleiders organiseert Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) voor het eerst een Ladies Day.
 
Weer lekker opgelet bij Luchtvaartnieuws....zitten niet meer vrouwen dan anders achter de radar, zijn enkel een paar vrouwelijke vkl's die de rondleiding geven aan een groep meisjes/vrouwen die geïnteresseerd zijn in de opleiding.

Voor een dag met een alleen-dames-rooster zijn er nog te weinig vrouwelijke vkl's volgens mij....
 
Voor een dag met een alleen-dames-rooster zijn er nog te weinig vrouwelijke vkl's volgens mij....

Toch heb ik af en toe wel het gevoel dat er alleen maar dames zitten, maar kan zijn dat ik dan net niet door de mannelijke sector vlieg natuurlijk. Beetje 50-50 verdeling nu?

Veel plezier daar overigens zodirect met alle buien...(ik sta nu reserve, verwacht niet dat er veel zal gaan vliegen zo)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=J-qPtWc4heA[/YOUTUBE]
 
Hahaha, 't worden er steeds meer! Kan zeker goed dat je soms alleen vrouwelijke vkl's tegenkomt...maar daar zitten ook nog Planning Controllers/Supervisors/andere sectoren naast!

Zat eergister wel als enige man achter de radar (afgezien van de coaches)!:rt:

Verdeling is denk ik 65/35 ofzo, valt nog een beetje tegen. Zeker nieuwe klassen zijn vaak maar een paar vrouwen, maar er komen er altijd een paar doorheen!

Weer is altijd leuk, vanochtend waren de toppen overhead EDDL al FL420! Heb me een tijdje terug al een avond lang lopen vermaken met een outboundpiek tijdens behoorlijk actief weer (toppen waren toen rond FL500) ben vanavond vrij!:kerst:
 
Back
Top