Wat te doen terwijl je op een baan wacht?

Beste Ram00n,

Neem het niet te persoonlijk... vakkenvullen wordt hier symbolisch bedoeld.

Er is niets mis met vakkenvullen. Ik zou het de volgende keer putjesschepper noemen.

Grtz Mike5

Sjesus Mike,

Hoe bot kan je zijn. Nu al twee beroepsgroepen afgeplast.
Respect!

Laters RV
 
Het zal aan mij liggen, maar ik zie toch echt geen enkele denigrerende uitspraak van Mike5.

Elke baan is er een en elke knaak is er ook een. Eerlijk werk verdient altijd respect en ik kan me moeilijk voorstellen dat Mike5 het hier ook anders bedoelde.

Met anderhalve ton rood achter je naam en geen vliegbaan kan je er donder op zeggen dat je met je HAVO, zelfs met een HBO, in het huidige klimaat niet eens rond kan komen hoe bescheiden je ook leeft. Dan zit je dus bij pa en ma thuis en je salaris gaat naar rente/aflossing. Dat is voor iedereen een zure pruim en dat is ook net de pech van de onvoorspelbaarheid van die markt.

Had ik een jaar later klaar geweest met mijn ausbildung, dan had ik dit probleem ook gehad en dan kan ik je melden dat ik ook verdomd moeilijk op ideeen was gekomen. Je kan je in de luchtvaart wel de ziekte in solliciteren, maar als elk bedrijf in het beste geval unpaid leave aanmoedigt of zomaar los distributeert en in het ergste geval er vliegers uit worden geknikkerd kan je er vanuitgaan dat overal je CV in de shredder gaat. Er wordt niet eens naar gekeken. Geen reden om ze dus NIET te sturen hè. Even voor de duidelijkheid. Er breekt een keer een dag aan dat ze ze wel lezen en dan wil je on the op of the stack zitten.

Wat het er ook niet leuker op maakt is dat de meeste van je vriendjes/vriendinnetjes het aloude studentenleven leiden en zo goedkoop mogelijk rond proberen te komen en zo veel mogelijk feesten. Dat kan je dan niet omdat je 40 uur per week moet beulen en geen 100 euro per week over hebt om te gaan stappen met al je vriendinen. Als je de rijpe leeftijd van 23 hebt en je de tering werkt voor die schuld, kan ik me voorstellen dat het leven niet zo leuk is.
 
Ik doe al 5,5 jaar mijn best om het respect van RV te verdienen. Wist alleen niet dat het zo makkelijk was! :grijns: ;)

Ok, ook geen putjesschepper, maar wat dan.?

Ik wilde pooier zeggen, maar ja dat laat zien dat je beschikt over leidinggevende capaciteiten. En een prostituee beschikt weer over precies dezelfde persoonseigenschappen als een piloot.

Ok, heb het gevonden.... Veterstrikdocent! Alhoewel dat is het ook weer niet helemaal. Hierbij geef je weer aan dat ervaring hebt in het overdragen van kennis.

Jeetje man dit is nog lastig....

Misschien moeten we het gewoon maar blijven houden op vakkenvuller bij de AH. Dan weet iedereen (behalve Ram00n, hoewel hij weet het nu ook) waarover we het hebben.

Grtz Mike5

Nu ik het zo na lees, heb ik zojuist mijn hele CV gepost. :grijns:
 
Tsss in de huidige situatie heb ik een baan als piloot wachtende op een ECHTE baan
 
Ik doe al 5,5 jaar mijn best om het respect van RV te verdienen. Wist alleen niet dat het zo makkelijk was! :grijns: ;)

Ok, ook geen putjesschepper, maar wat dan.?

Ik wilde pooier zeggen, maar ja dat laat zien dat je beschikt over leidinggevende capaciteiten. En een prostituee beschikt weer over precies dezelfde persoonseigenschappen als een piloot.

Ok, heb het gevonden.... Veterstrikdocent! Alhoewel dat is het ook weer niet helemaal. Hierbij geef je weer aan dat ervaring hebt in het overdragen van kennis.

Jeetje man dit is nog lastig....

Misschien moeten we het gewoon maar blijven houden op vakkenvuller bij de AH. Dan weet iedereen (behalve Ram00n, hoewel hij weet het nu ook) waarover we het hebben.

Grtz Mike5

Nu ik het zo na lees, heb ik zojuist mijn hele CV gepost. :grijns:

Enkele suggesties:

Bollenpeller,uitkeringtrekker, frietverkoper,bedelaar,straatartiest,daklozenkrantverkoper(als de bank beslag heeft gelegd op je huis)

disclaimer: Bovenstaande opsomming is niet op basis van mijn cv
 
Ik nam niks persoonlijk op.. Snap niet hoe je daar bij komt. Ik vertelde het alleen maar mochten mensen gaan denken echt 40u per week te kunnen gaan vakkenvullen bij AH na hun opleiding.... Maargoed, symbolisch vakkenvullen. Mij maakt het niet uit, ik ben leidinggevende over ze:biertje:
 
Last edited:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er blij om dat de vakken gevuld worden bij Albert en de C1000 en zo verder.

Mijn bedoeling was inderdaad om aan te geven: Als je je opleiding hebt afgerond en je kunt geen baan vinden die je wilt, zoek dan een baan die je kunt krijgen. Ook al is die ver onder je niveau. Beter dat dan thuis zitten.
 
Ik zou gewoon lekker thuis (bij m'n ouder) gaan zitten wachten met m'n PS3 tot die brief binnen kwam. Wel even kritisch kijken wat de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn natuurlijk.
 
Als je:

- van gezelligheid houdt
- lust een (of meerdere) biertjes
- kan tegen kritiek (de piloot is altijd de cigaar en/of pispaal van de DZ)
- kan tegen de meeste gore scheten
- leuk vindt om 4 hangende para's aan je strut te hebben
- houdt van lange dagen en weinig $$


dan heb je je plek gevonden! Ons Pindasaus piloot gaat de team verlaten en daarvoor zal ik waarschijnlijk een collega nodig hebben.
Vrouwelijke kandidaten (voorkeur vijgezellen) kunnen mij een PM sturen!

Gr. de Frituurpan piloot
 
Vrouwelijke kandidaten (voorkeur vijgezellen) kunnen mij een PM sturen!

Eureka! Jij hebt de perfecte kandidaat gevonden!
Vrouw, cup C, landgenoot van je, motorrijder (zoals jij) etc etc etc

Verder nog vragen? Oh ja, ik ben helaas niet single maar wel vrij gezellig!;)

Approved?
592040693_WvzMf-M.jpg


Oh ja! Klein detail nog: ik heb nog geen brevet. Mijn CPL krijg ik in het voorjaar...
angel.gif


PS: Cerveja... só se for Skol
beer.gif
 
Uhm. zo zo dame. Een vel twinnertje, een Suzuki SV 650.Stoer.I likee. maja ben geen piloot he.Dus das een dikke -. Wel zin in gezellie ritje volgend jaar. Ben wel motorrijder.Dat wel goed??
 
Als je:

- van gezelligheid houdt
- lust een (of meerdere) biertjes
- kan tegen kritiek (de piloot is altijd de cigaar en/of pispaal van de DZ)
- kan tegen de meeste gore scheten
- leuk vindt om 4 hangende para's aan je strut te hebben
- houdt van lange dagen en weinig $$


dan heb je je plek gevonden! Ons Pindasaus piloot gaat de team verlaten en daarvoor zal ik waarschijnlijk een collega nodig hebben.
Vrouwelijke kandidaten (voorkeur vijgezellen) kunnen mij een PM sturen!

Gr. de Frituurpan piloot

Ik ben dan wel geen vrouw, maar dan moet je wel reageren!
 
Sorry voor de vertraagde response!

tijd is wat ik het minst heb met een 65uur werkweek...

Ik zal vanmiddag aan de geinteresserden een PM sturen.

Angel - geen probleem dat je niet single bent, ik ben niet jaloers!

Gr.
 
Hoi Brasileiro,

Mocht er nog iemand nodig zijn dan wil ook ik mij graag beschikbaar stellen. Ben geen vrouw maar voldoe wel aan de andere eisen :biertje:

Uiteraard kan je me altijd een PM sturen.

Iedereen alvast een goed weekend!
 
Back
Top