Toestel BKK airways gecrashed

Phuket Dragon

New member
:niet_bli:Deze middag Thai tijd is een toestel ATR 72-500 van BKK airways van de baan geraakt op het eiland Koh Samui en heeft toen een oude verkeerstoren geramt, cockpit is plat zo ik zag op de beelden uit gezonden door Thai Channel 3 en de captain heeft het niet overleeft, copilot alsmede de 70 pasagiers en flight crew hebben het overleeft wel zijn er diverse gewonden. Het regende op moment van de landing, zeer slecht weer was het evenwel niet.
 
Natuurlijk een héle trieste ervaring om mee te maken maar ze gaan nu met de boot terug. Als het slecht weer is wiebelt zo'n badkuip gelukkig niet... :1855:
 
Maar de piloot kwam ook te hard aanvliegen!

(Voor de mensen die het evt niet doorhebben: dit is sarcastisch van mij, en serieus van de Telegraaf.)
 
Volgens een van de Nederlandse inzittenden, Marion Wismeijer, ging de vlucht al slecht vanaf het vertrek uit de zuidelijke stad Krabi..

Goh, laten we het aan een luchtvaartexpert vragen..

Misschien hadden de heren vliegers Marion tijdens de vlucht even moeten uitnodigen in de cockpit zodat ze hen kon uitleggen hoe t wél moet!

Sensaaaaatie!!!
 
Ik heb geregeld met Bankok Airways gevlogen, en was altijd erg onder de indruk van deze maatschappij. Deze maatschappij heeft ook niet voor niets prijzen gewonnen als beste regionale luchtvaartmaatschappij van deze regio.

W.b.t. de reacties in de Telegraaf.... Ik lees ze niet eens meer, en ik reageer niet op ze.
Als ik (of welke piloot dan ook) vanuit een passagier stoel al onmogelijk kan beoordelen hoe hard of “wiebelig” :grijns: er gevlogen wordt. Hoe kan Truus uit Schagen dat dan wel vanuit haar stoeltje?

Grtz Mike5

Nu reageer ik toch erop.... Sorry!
 
Bizar om te zien, een maand geleden vloog ik ook met Bangkok Airways naar Koh Samui, komt dichtbij zo.
 
Back
Top