Hoi,
Ik kan hier niet echt duidelijke info over vinden al ligt het antwoord misschien heel erg voor de hand uiteindelijk ...
Ik heb in mei dit jaar een proefles gehad (vanaf San Carlos, CA), dat was erg mooi en smaakte naar meer. Nou kom ik ivm werk elk jaar wel een keer in die omgeving en da's hardstikke mooi omdat (leren) vliegen daar een stuk goedkoper is. Maar de hele training t/m het behalen van een PPL ga ik niet in een maand voor elkaar krijgen als ik ook nog moet werken.
Wat ik me dus afvraag is of een logboek dat ik zo opbouw hier ook nog nut heeft. Tellen die uren hier ook gewoon mee of zou ik min of meer opnieuw moeten beginnen? Het lijkt mij toch wel logisch dat het internationaal is, maar van mijn instructeur daar kreeg in de indruk dat hij me geen in Europa bruikbaar logboek kon geven.
(Dat de theorie en medische test overgedaan zouden moeten worden kan ik nog mee leven, op zich, en ik neem aan dat dat in elk geval wel zou moeten...)
Ik kan hier niet echt duidelijke info over vinden al ligt het antwoord misschien heel erg voor de hand uiteindelijk ...
Ik heb in mei dit jaar een proefles gehad (vanaf San Carlos, CA), dat was erg mooi en smaakte naar meer. Nou kom ik ivm werk elk jaar wel een keer in die omgeving en da's hardstikke mooi omdat (leren) vliegen daar een stuk goedkoper is. Maar de hele training t/m het behalen van een PPL ga ik niet in een maand voor elkaar krijgen als ik ook nog moet werken.
Wat ik me dus afvraag is of een logboek dat ik zo opbouw hier ook nog nut heeft. Tellen die uren hier ook gewoon mee of zou ik min of meer opnieuw moeten beginnen? Het lijkt mij toch wel logisch dat het internationaal is, maar van mijn instructeur daar kreeg in de indruk dat hij me geen in Europa bruikbaar logboek kon geven.
(Dat de theorie en medische test overgedaan zouden moeten worden kan ik nog mee leven, op zich, en ik neem aan dat dat in elk geval wel zou moeten...)