Something going on @ LHR.

A

a$x

Guest
De foto hieronder is een livebeeldje wat ik jullie niet wilde onthouden. Wellicht dat iemand hier later op de dag (later in de week) wat meer over kan vertellen.

Hij stond ongeveer 10 minuten op de baan, staat nu nog steeds met brandweer op de taxibaan zonder dat er verder iets gebeurt. Misschien beetje nutteloos topic maar ik wil de telegraaf met hun noodlandingen eens voorzijn.

dscf5511.jpg
 
Licht offtopic, maar als we toch bezig zijn: Iemand enig idee wat er aan de hand was met de 7700-code die zondag een Emergency Decent maakte inbound EDDL?
 
Hoe live is het? ik kwam rond een uurtje of 3 in de middag binnen, maar niks gezien.

Trouwens als we toch bezig zin ;) een weekje geleden zag ik hetzelfde scenario maar dan met een Qantas A380 ook op LHR, rond hetzelfde tijdstip, inclusief brandweerautos
 
Het was redelijk live, de post liep 5 minuten achter op real time.
Hij is nu ook van de taxibaan af waar hij nog een minuut of 15 heeft gestaan, hij is nu uit mijn zicht verdwenen.
 
Hoe live is het? ik kwam rond een uurtje of 3 in de middag binnen, maar niks gezien.

Trouwens als we toch bezig zin ;) een weekje geleden zag ik hetzelfde scenario maar dan met een Qantas A380 ook op LHR, rond hetzelfde tijdstip, inclusief brandweerautos

Volgens Avherald had hij probleem met neuswiel besturing.

De foto hieronder is een livebeeldje wat ik jullie niet wilde onthouden. Wellicht dat iemand hier later op de dag (later in de week) wat meer over kan vertellen.

Hij stond ongeveer 10 minuten op de baan, staat nu nog steeds met brandweer op de taxibaan zonder dat er verder iets gebeurt. Misschien beetje nutteloos topic maar ik wil de telegraaf met hun noodlandingen eens voorzijn.

Ik ga me als leek op gevaarlijk terrein begeven met gevaar voor eigen leven. Zou het iets te maken hebben met het feit dat de main gear doors nog openstaan?
 
lijkt idd HYD probleem, zn main gear doors hangen ook naar beneden, die horen dicht te zijn volgens mij. ben overigens niet bekend met de 757
 
EMER LDG DOWN

EMER LDG DOWN

After selection the Nose/Main Wheelwell doors remain open & NWS limited.
Altijd een voorzorgslanding, taxi/towing nadat gearpins gestoken zijn.
 
De foto hieronder is een livebeeldje wat ik jullie niet wilde onthouden. Wellicht dat iemand hier later op de dag (later in de week) wat meer over kan vertellen.

Hij stond ongeveer 10 minuten op de baan, staat nu nog steeds met brandweer op de taxibaan zonder dat er verder iets gebeurt. Misschien beetje nutteloos topic maar ik wil de telegraaf met hun noodlandingen eens voorzijn.

dscf5511.jpg

Véél interessanter is die waaaaaanzinnig mooie kist die daar links het beeld binnen komt taxien:grijns:

sorry, ik liet me even gaan:p:
 
Back
Top