Fase 1

Uncle

New member
Ik heb het hele forum doorgezocht en de kennisbank maar heb toch nog een vraag met betrekking tot Fase 1 van de EPST.

Aangezien het al 4 jaar geleden is dat ik van de HAVO ben gekomen en daarna ben gaan werken heb ik al een tijd mijzelf niet bezig gehouden met Natuurkunde e.d. , zodoende heb ik het boek Samengevat besteld zoals getipt in de kennisbank om mijzelf goed voor te bereiden op Fase 1 (heb de 5e druk, want de 4e kon ik nergens vinden). Nu moet ik de formule van Ohm kennen, en verder geen formules.

Nu is mijn vraag, die 15 natuurkundevragen, hoe worden die gesteld? Zijn dat multiplechoice vragen of open vragen? En hoe moeilijk vonden jullie die, indien je de selectie al hebt gehad? Hoop dat jullie me wat kunnen toelichten over de natuurkundetest.
 
Thanks voor de reply boschr.
Had die thread inderdaad doorgelezen en staat wel wat nuttige informatie in!

Nog anderen die mij wat kunnen vertellen mbt de vraagstelling en of het meerkeuze is of open?
 
Thanks Danielle!
Goed om te weten dat het niet té moeilijk is, heb natuurkunde puur in mijn vakkenpakket gehad omdat ik wil vliegen, niet omdat ik er de beste in ben ;) Toch maar dat boek door blijven nemen tot ik de test heb, zou zonde zijn als ik erop zak en mezelf moet gaan verwijten dat ik er te weinig aan gedaan heb ;)
 
Haha ja ben niet weggeweest hoor, vind alleen dat ik weinig meer te zoeken heb in het KLu forum. Lees het nog wel allemaal ;) Bedankt voor de succeswensen :)
 
Back
Top