Michael Jackson Overleden

heel Jammer bericht, ik had graag zijn concerten nog op tv willen zien en horen....
voor mij altijd the king of music geweest:)
 
Damn. Dat is toch wel een schok. De man die mijn pubertijd vulde met klassiekers als Billie Jean en Thriller .... Hij heeft jarenlang de popscene bepaald en mocht zich wat mij betreft terecht "king of" noemen.

Triest!
 
Kunnen de kinderen van de wereld ook weer veilig buiten spelen...
Als hij 15 jaar geleden was overleden had ik het erg gevonden, nu vond ik het enkel een oude smeerlap
 
Deze man, hoe hard het misschien ook klinkt, was gewoon 'op'. Zijn eerdere albums waren alsof ze gemaakt waren door engelen met als hoogtepunt Thriller. Maar zijn optredens werden steeds minder en ook het langverwachte album Invincible was het gewoon niet!

Weliswaar weer een legende in de muziek overleden, maar of ik hem nu ga missen, nee.

*Zet weer lekker thriller aan :)
 
Farrah

Farrah

Farrah Fawcett died.

She went to heaven.

When she got there God gave her one wish.

She asked God for all of the children of the world to be safe.


God killed Michael Jackson.
 
Het is altijd jammer als er weer een muzieklegende overlijdt.

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=zcS68rGK1Z0[/YOUTUBE]
 
Ach ja, het kwam onverwachts, maar ik zal hem eerder herinneren om zijn schandalen dan om zijn muziek.
 
Ik vind hem ook een raar typ, vooral dat gedoe dat hij niet opgroeide, hij had gewoon een complete kermis thuis... kinderen lastigvallen enzo..

maar een ding is zeker, muzikaal gezien was hij steengoed!
 
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=wqifF9FMJYE[/YOUTUBE]



Zag gisteren nog een docuutje op RTL4. Kreeg bijna aan het einde het idee, misschien maar goed zo. Toen het over draagmoeders ging en kinderen opvoeden kreeg ik toch echt wel de kriebels.

Een icoon minder in de popmuziek. Dat wel.
 
Binnenkort is er een heeel groot huis met dierentuin en kermis te koop. Of het wordt een museum a la Graceland (je weet wel, van die andere King of....)
 
Did you hear that Michaels ashes are going to be mixed with plastic and used in Lego so that children get to play with him for a change?
 
Farrah Fawcett died.

She went to heaven.

When she got there God gave her one wish.

She asked God for all of the children of the world to be safe.


God killed Michael Jackson.

Volgende dag staat Michael voor de poort maar Petrus heeft vandaag dienst. Petrus, een groot fan van zijn muziek, geeft hem nog een kans. Hij mag terug, maar niet in de gedaante van Michael. Aan de King of Pop de keuze hoe hij terug mocht keren.

Na kort nadenken: Als badmeester !
 
Back
Top