Flight Control High-Scores?

Buschauffeur

New member
Ik haal 123.

Ben het nu wel even zat. Ik ben al mensen tegengekomen die puur voor Flight Control een iPhone gekocht hebben.
 
Old school 334
Hawaii 148
Air force 125


Bevind me echter al enkele weken op de universiteit ivm tentamens en hertentamens, zoek dus af en toe wat afleiding. Maar heb al resultaten gezien van 1000+...
 
Last edited:
Nog een aanrader, airport mania ! Mega verslavend. In tegenstelling tot flightcontrol is dit spel wel uit te spelen dus op een gegeven moment ben je klaar.... helaas....
 
Hebben we dezelfde score JPC ;).

Heb zelf ook geen Iphone dus dat vind ik wel een prima excuus.
 
Hawai 99 en old style 88.
Heb ik eindelijk is teveel vrije tijd, is mijn iPhone bij de verzekering
 
Originele 1056, Hawaii 227, Vliegdekschip 174.

Wat zal ik zeggen. Het is slecht weer geweest de afgelopen paar dagen. :)

Nog collega's nodig Surferboy?
 
Collega's nodig altijd, alleen halen ze hier richting de 4000 dus nog even oefenen! :yeehaa:
 
Je moet ook je oplader meenemen!:biertje: Is ongeveer een uur per 1000 heb ik me laten vertellen! :1855:
 
Is het verkeer zo sterk afgenomen, dat jullie 4 uur lang niks te doen hebben? Of doen je collega's thuis Flight Control, even afblazen van al dat werken?
 
Is het verkeer zo sterk afgenomen, dat jullie 4 uur lang niks te doen hebben? Of doen je collega's thuis Flight Control, even afblazen van al dat werken?

Ook bij ons zijn er sommigen die thuis wat minder te doen hebben :grijns:, vliegverkeer valt nog best mee...'tis idd minder, maar van wat ik me heb laten vertellen zijn de ochtend- en avondpieken vergelijkbaar met voor de crisis (Toen zat ik nog in de sim), alleen tussen de pieken is het rustiger.
 
Ik ben tot mijn grote schande met 86-91 verslagen door mijn meisje. Ik ga mijn verdriet wegdrinken vanavond...
 
Back
Top