OOSTWOLD AIRSHOW 01 juni 2009

Jazeker. Ik vlieg samen met grasshopper met de ph-mft. Ik begreep dat ook nosig aanwezig zal zijn.

Als jij een rode roos in je revers doet dan zet ik mijn donald duck baseball cap op! ;)

Met welke kist ga je?
 
Yep, ik kom met de KBA en heb het slot van 10:04.

1244812.jpg


Het wordt een typische gloeiend hete airshow dag (60% zon, 10% regen, 26 graden), dus water, zonnebrand, stoeltje en petje mee. Ik denk dat ik m'n witte Oakley petje op doe. Als ik m'n petje niet op heb ben ik die lange, dunne slungel met een verbrande kaalgeschoren kop.
 
Ik ben te herkennen aan die ongelofelijke slechte landing!

One Six Right cap en een Randolph Aviator of Dragon Optical bril. Waarsch. een blauwe rugzak en omdat ik nooit veel slaap wallen onder mijn ogen waardoor mijn aanstaande me wasbeer noemt. Dat moet lukken toch? ;)

Leuk om meer airworkers te ontmoeten!
 
Ook aanwezig! Wij komen van AIS Flight Academy met PH-AIS, PH-BIS, PH-GIS, PH-VCF, PH-JIS en PH-ACI...dus wordt gezellige drukte...ik zelf rijd met de bus van school die kant op, om de stand op te bouwen dus sta er al in de vroege uurtjes met een gaar hoofd ;) En dan 's avonds weer terug vliegen, verbrand en voldaan!

Tot maandag!
 
Chaseplane gaf het al aan, ik ben ook van de partij en kom met de Stinson PH-PBB.

pbb.jpg


Ben te herkennen aan: Groene pyjama met gekleurde stickers en een niet te missen Quasimodo-achtig uiterlijk.

Die slechtste landing, die ga ik natuurlijk glansrijk van jullie winnen, hehehehehe :airforce:

Tot morgen!
(slottijd 10:30 LT)
 
Last edited:
Dat wordt gezellig dus... Ik kom binnen zeilen met de PHWCU en 3 paxen totaal. En ik ben te herkennen aan, uhm, zwart petje? Moeten we bij/in de pilotenbar niet een AIRWORK hoekje creeeren!?

JW!
 
Een mooie plaats voor de Airwork vlag ...

TD, Volgens mij moet ik jou een tijdje terug op EHHV ontmoet hebben. Ik meen me te herinneren dat ik je PBB ong 2 jaar geleden op ehhv zag en heb toen zelfs nog even met de vlieger staan praten. Wellicht dat jij het was. Ook nog mijn hele memorycard vol geschoten :). Wat een mooie kist!

Volgens mij wordt het een mooie dag. Vliegtuigen, zon, een aardig groepje airworkers. Ik heb er zin in!!
 
EHOW 2009

EHOW 2009

OOSTWOLD 2009

Chapeau! Dit was weer zo n dag waar alles meezat; weer, sfeer, lokatie, deelnemers... Was perfekt! Na heel wat moeite AIRWORKERStm Chaseplane, Folbers en Taildragger gelokaliseert. Ook de hele Goose, Ice en Maverick lichting van de AIS was prominent en zichtbaar aanwezig; goede PR! NOSIG pas opgemerkt op Lelystad; natuurlijk alweer aan het bier :grijns::grijns:Tsja, wat doe je dan na zo n dag? Inderdaad! Ober! :biertje:

Bij thuiskomst pas het nieuws vernomen van de AF A330... Eindigde deze dag toch nog met een bitter smaakje.

JW
 
Was idd een heerlijke en weer-gezegende dag! Leuk om jullie te ontmoeten!
Heb nog wel gezocht naar Nosig, overal kijkend naar een lang figuur die aan zijn beschrijving voldeed, maar helaas!
Na de gekte die om 17:15 ontstond (met vliegtuigen ritsen als ware het de oprit van de A12 op drukke dagen) een heerlijke terugvlucht gehad naar EHGR met een stevig windje op de staart.
En oooh, wat waren die :biertje::biertje::biertje: lekker na de landing!

Tot gauw!

Greetz,
TD
 
TD,

Mail me je email adres even dan mail ik je de foto's.

Zo strak als de regie was bij aankomst zo'n anarchie was het bij vertrek. Maar mijn complimenten voor de organisatie. Het was zoals een vliegfeest moest zijn. Mooie demo's, een hoop bezoekende kisten, koek en zopie galore en een enorme menigte die geniet van vliegtuigen en zelfs van het bijkomende lawaai!

Ik ben niet zo van het populaire taalgebruik, maar het was top! ;)
 
TD,

Mail me je email adres even dan mail ik je de foto's.

Zo strak als de regie was bij aankomst zo'n anarchie was het bij vertrek. Maar mijn complimenten voor de organisatie. Het was zoals een vliegfeest moest zijn. Mooie demo's, een hoop bezoekende kisten, koek en zopie galore en een enorme menigte die geniet van vliegtuigen en zelfs van het bijkomende lawaai!

Ik ben niet zo van het populaire taalgebruik, maar het was top! ;)

You 've got mail

en ben het helemaal met je eens!

greetz,
TD
 
Ja, was weer heel leuk. TD en JW weten te localiseren, maar Nosig, Folberts en Carsio helaas gemist. Dat spreken we volgende keer beter af, jongens ;)

Ik heb de chaos van het vertrek lekker vanaf een afstandje kunnen bekijken, want ik ging met de auto terug. Het was vechten om een plaatsje en de grote / zware jongens wonnen meestal. Heeft me wel wat foto-ideetjes voor de volgende editie van Oostwold opgeleverd, trouwens :)

Wat wordt het volgende evenement? Seppe fly-in en airshow, 26 en 27 juni?
 
Last edited:
Hey! niet gezien dat hier n topic over was!

Ik was er ook met de PHCJC

Gr,

@chaseplane....

Neen! dan zitten we op de brommert naar de TT in assen natuurlijk!!
 
Ja, was weer heel leuk. TD en JW weten te localiseren, maar Nosig, Folberts en Carsio helaas gemist. Dat spreken we volgende keer beter af, jongens ;)

Ik heb de chaos van het vertrek lekker vanaf een afstandje kunnen bekijken, want ik ging met de auto terug. Het was vechten om een plaatsje en de grote / zware jongens wonnen meestal. Heeft me wel wat foto-ideetjes voor de volgende editie van Oostwold opgeleverd, trouwens :)

Wat wordt het volgende evenement? Seppe fly-in en airshow, 26 en 27 juni?

Dit evenement is ook binnenkort en ik zou het ook leuk vinden om wat airworkers te zien (GBOF komt in elk geval ook).

header.jpg

2_002.jpg

22.jpg
 
Hey N2024,

Goeie! Daar wil ik eigenlijk ook wel even langs. Ik ga eens checken of "ons kissie" beschikbaar is.

Linkje naar de pagina over het evenement: http://www.midzomerevent.nl/. Is er die dag ook een fly-in, of kan EHMZ gewoon bezocht worden? Staat namelijk niet expliciet genoemd op de site.
 
Last edited:
Hey N2024,

Goeie! Daar wil ik eigenlijk ook wel even langs. Ik ga eens checken of "ons kissie" beschikbaar is.

Linkje naar de pagina over het evenement: http://www.midzomerevent.nl/. Is er die dag ook een fly-in, of kan EHMZ gewoon bezocht worden? Staat namelijk niet expliciet genoemd op de site.

EHMZ is tijdens het Midzomer Event gewoon open net als anders. De Stichting Organisatie Midzomer Event heeft als het ware een "deel van het veld afgehuurd" en met dranghekken afgezet. Op het Midzomer Event deel zijn er allerlei activiteiten georganiseerd om het de bezoeker zo veel mogelijk naar de zin te maken.

Op Airwork heeft GBOF al een Topic gestart over het Midzomer Event:

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=9826&highlight=midzomer+event
 
Last edited:
Back
Top