gvss boekje leren

Geloof mij die pedalen bieden bijna geen weerstand schiet van voor naar achteren, het is ook de truuk om dat dat te beheersen;)
 
Krijg je het boekje thuis opgestuurd voor PO1, of krijg je hem pas als je PO1 gehaald hebt?
 
Thanks, ik wacht met heel veel spanning af tot ik die brief heb! Elke dag de post controleren.. Heb hem vorige week dinsdag opgestuurd dus kan nog wel een paar daagjes duren.:)
 
Thanks, ik wacht met heel veel spanning af tot ik die brief heb! Elke dag de post controleren.. Heb hem vorige week dinsdag opgestuurd dus kan nog wel een paar daagjes duren.:)

haha, het duurde bij mij anderhalve week, en toen hij daar in de boekenkast lag heb ik zo'n beetje eerst vijf minuten staan springen met de envelop in mijn hand! in ieder geval alvast succes!

Cheers
 
Je moet doen waar jij jezelf er natuurlijk het prettigst bij voelt.
Als ik jou was zou ik gelijk beginnen met studeren. Hoe langer je van te voren studeert, des te beter zit het dan ook in je hoofd.
Maar inderdaad, je krijgt geen vragen op je PO1 uit het GVSS boekje (leen hier geen rechten aan) en wanneer je niet door mag na resultaat van PO1 moet je inderdaad alles weer inleveren...
 
Back
Top