Welke auto rij jij?

Ik rijd al jaren in een Renault Scenic en vind het een heerlijke wagen! Lekker ruim, niet te laag, veel ruimte in de achterbak, heerlijk. Wil ik ook niets anders meer!
 
p.s. goed ingeburgerd met je renaults:p:

Veiligheid was niet de reden dat ik voor de Safrane ging. Het is gewoon een "steal" voor een tweedehands auto, veel value zonder nadelen (bij dit model dan). En dat komt weer door alle mythes rondom Duitse (en Franse) auto's in NL. Gewoon een beetje research doen per model, dan liggen er prachtige koopjes te wachten.

M'n volgende auto is elektrisch (en door toeval waarschijnlijk daardoor weer een Renault / Nissan)... mits de Safrane het nog een jaar of 2 a 3 volhoudt. www.betterplace.com .
 
haha grote renault fan hiero!
Zelf weinig ervarig met renault.. maar ze hebben niks voor niks 5 sterretjes:)

Nosig, waarom een electrische auto?
 
stilte is niet altijd fijn, ik vind het heerlijk als de motor lekker spint als hij optrekt:)
 
Jongens hoe kun je nou over zulke mooie en nog dure speeltjes praten????
Meesten lui hier vliegen in een dikke bak van de baas die meer kost dan meinig auto.
En qua snelheid en kracht kan een auto er niet echt aan tippen........

Oja en jullie krijgen er ook nog voor betaald om er elke dag flink de sporen te geven aan die bak van de baas.

Maar anyway ik denk niet omdat piloten nou meer verdienen als menig mens dat ze ook in super snelle en vooral dure bolides rijden.Sommige hebben ook kids die naar school worden gebracht of veel KM moeten rijden en dan is een Lambo,Ferrari of wat voor duur slurpende bizarre sublieme auto niet echt goed daarvoor.Toch zijn er auto liefhebbers die er elk dubbeltje ervoor overhebben om een machtige mooi bak te kopen.dit zijn toch echt alle soorten mensen van alle soorten markten dus niet alleen de piloten,ministers of menig hoger dan modaal betaalde baan