Welke auto rij jij?

cpw1991

New member
Omdat hier in de crewroom over van alles en nog wat word gelult lijkt mij dit ook een zeer geschikt topic. Buiten mijn passie voor vliegen heb ik ook een passie voor auto's. Ben vast niet de enige.

Ben wel benieuwd wat voor auto's al die grote pilotenmannen nu eens rijden.

Ik zal zelf beginnen:

Moet nog 18 worden, maar de auto staat klaar! Dit als cadeautje voor mijn 18e +17e verjaardag en dat ik (hopelijk) ben geslaagd.


Nu is het aan jullie:biertje:,

Welke auto rij jij?

Gr CPW
 
Last edited:
Ik krijg als cadeautje altijd warme handdrukken en kleffe kussen
frown.gif
(Audi's/auto's bij lange na niet). Voor de rest rijd ik de auto van m'n moeder... puur omdat ik redelijk krap bij kas zit en ik mijzelf geen eigen auto kan veroorloven (zie student).

Kleine japanner overigens
wink.gif
Aygo, niet mooi, niet krachtig, maar wel rete zuinig!
 
Ik ga happen...

Ik ben al 39 en ik rij in een Ford Focus 1.4! 0-100 in plusminus 20 sec wegens slippende koppeling (ok, hij is dan wel van 2004...) Zelf voor gespaard dus zonder financiering!

Op mijn verjaardag krijg ik meestal een paar sokken en witte T-shirts.

groetjes.
 
mooie auto cpw maar wat log voor je leeftijd vind ik, krijgt je ook je opleiding cadeau?

maargoed, hiermee rij ik rond:

Civic eg4 geswapt naar 1600 VTI, Megan racing katvervanger, Invidia GT300 catback, brembo+ferodo brake-kit, Apexi lowering kit
0-100 7sec
top 245kmh up to 8100rpm

62747393_6_ClJN.jpeg
 
Omdat hier in de crewroom over van alles en nog wat word gelult lijkt mij dit ook een zeer geschikt topic. Buiten mijn passie voor vliegen heb ik ook een passie voor auto's. Ben vast niet de enige.

Ben wel benieuwd wat voor auto's al die grote pilotenmannen nu eens rijden.

Ik zal zelf beginnen:

Moet nog 18 worden, maar de auto staat al klaar! Dit als cadeautje voor mijn 18e +17e verjaardag en dat ik (hopelijk) ben geslaagd. Omdat ik in groningen ga beginnen(DFA) en nu in helmond woon en dus veel kilometers ga maken krijg ik wel een leuke auto.

Die van mij: Audi A6 2.7 TDI Quattro Pro line uit 2006.

Audi-A6_7300460.jpg
Dit is niet mijn auto, maar een plaatje ervan om jullie een indruk te geven. Die van mij is tevens ook zwart

Nu is het aan jullie:biertje:,

Welke auto rij jij?

Gr CPW

Met dergelijke cadeau's hoef je jezelf vast geen zorgen te maken om de financiering, dus dat is goed nieuws! Leuke auto, wel wat zakelijk voor een jonge jongen.

Rij nu in een golf V vanaf september een Scirocco.
 
Omdat hier in de crewroom over van alles en nog wat word gelult lijkt mij dit ook een zeer geschikt topic. Buiten mijn passie voor vliegen heb ik ook een passie voor auto's. Ben vast niet de enige.

Ben wel benieuwd wat voor auto's al die grote pilotenmannen nu eens rijden.

Ik zal zelf beginnen:

Moet nog 18 worden, maar de auto staat al klaar! Dit als cadeautje voor mijn 18e +17e verjaardag en dat ik (hopelijk) ben geslaagd. Omdat ik in groningen ga beginnen(DFA) en nu in helmond woon en dus veel kilometers ga maken krijg ik wel een leuke auto.

Die van mij: Audi A6 2.7 TDI Quattro Pro line uit 2006.

Plaatje

]Dit is niet mijn auto, maar een plaatje ervan om jullie een indruk te geven. Die van mij is tevens ook zwart

Nu is het aan jullie:biertje:,

Welke auto rij jij?

Gr CPW

omgwtf.jpg
 
Omdat hier in de crewroom over van alles en nog wat word gelult lijkt mij dit ook een zeer geschikt topic. Buiten mijn passie voor vliegen heb ik ook een passie voor auto's. Ben vast niet de enige.

Ben wel benieuwd wat voor auto's al die grote pilotenmannen nu eens rijden.

Ik zal zelf beginnen:

Moet nog 18 worden, maar de auto staat al klaar! Dit als cadeautje voor mijn 18e +17e verjaardag en dat ik (hopelijk) ben geslaagd. Omdat ik in groningen ga beginnen(DFA) en nu in helmond woon en dus veel kilometers ga maken krijg ik wel een leuke auto.

Die van mij: Audi A6 2.7 TDI Quattro Pro line uit 2006.

Audi-A6_7300460.jpg
Dit is niet mijn auto, maar een plaatje ervan om jullie een indruk te geven. Die van mij is tevens ook zwart

Nu is het aan jullie:biertje:,

Welke auto rij jij?

Gr CPW


Waarom krijg ik kokhalsneigingen bij deze post?

vomit-smiley-007.gif
 
Je bent vast niet de enige:grijns: (met kotsneigingen aangezien TV een minuutje sneller was, gut!)

Maar een audi hoort toch echt in het wit;)
Enn dat een Audi S5 coupe in het wit om precies te zijn!

a5small.jpg


WOOOOW, die staat op mijn verlanglijstje:biertje:
 
At last een post om je met je auto te patsen.

Heb "heerlijk" hier 4 jaar in rond gereden, 1.2 Liter haalde er 1:13 mee

corsad.jpg


Voordeel van deze auto is dat ik altijd kon bepalen welke baan er op Schiphol in gebruik was.

ging die 145 op de heenweg dan had ik wind mee en was 18R in gebruik haha


Nu mag ik met dit speeltje vermaken:

bmw330ci.jpg


BMW 330Ci haal hier 1:11 mee. 0-100 6.2 seconden.

JPC jij heb toch ook een beamer?
 
Ik rijd in een oude Honda civic van 97. Heb m in de UK 4 jaar geleden gekocht voor weinig, staat op het moment een kleine 170000 mile (274000 km)op. Motorisch prima, erom heen moet af en toe een plaatje gelast worden. Augustus is altijd weer even spannend, want dan mag die weer voor de APK.

Mooie van zo'n oude bak, ik maak me geen zorgen als er weer eens een deukje in een van mijn deuren zit. Gebeurt nog wel eens op de parkeerplaats. Ik ben aan het sparen voor iets anders, maar ik ben ook wel weer benieuwd hoelang de Honda het gaat uithouden.

PS'99

(Onderstaande auto is dezelfde als de mijne maar dan in het grijs)
 

Attachments

  • honda.jpg
    honda.jpg
    5.4 KB · Views: 0
Back
Top