SAA Programm September '09

Hi Raoul,

Ik sta ook gepland voor het SAA programma. Ik heb de 15e mijn medisch en dan mag het feest beginnen.

Groeten,

Kaizen
 
Last edited:
waarom SAA en weten jullie mischien al hoe het met de plaatsing is van de studenten die daarvan afkomen?
 
De eerste paar studenten zijn in februari naar San Diego gegaan. Dit zal nog even duren voordat daar plaatsings informatie van is.
 
Zo, medical vandaag gedaan. Alles was goed :grijns: , alleen nog de resulaten van het bloedonderzoek afwachten. Volgens de arts zal dit hoogstwaarschijnlijk geen problemen opleveren.

Dus als dat in orde is 1 septemeber beginnen :rt:

Kaizen
 
Raoul,

Dat gaat vast goed komen. Oogonderzoek was wel redelijk uitgebreid, gehoortest viel ook wel tegen (erg goed luisteren :duh:) maar verders is het prima te doen.

Alvast succes.
 
Wolfheart, de arts zei tegen mij dat het normaliter 2-3 dagen duurt voordat de resultaten terug zijn van het labo. Succes dinsdag.
 
Ik heb de mijne vandaag gehad, alles ging goed. Nog wel ff wachten op de uitslag van het bloed onderzoek, maar dat zou geen probleem moeten wezen...

Volgende week dinsdag het vertrek gesprek, iemand zin om daarna nog iets te gaan doen?
 
Back
Top