Raadplaaten met luchtfoto`s in NL

N2024

Well-known member
Ter lering en vermaeck nog een nieuw raadplaten topic.

Hoe werkt het:

Je zet een luchtfoto van markant punt in Nederland (dus niet van de koeien in de wei van de boer in Koewacht of zo) wat door een beetje PPL vlieger wel terug te vinden moet zijn. Het leuke is dat je het met je eigen platen doet, maar dat moet iedereen voor zich weten (geen Google earth of zo).

Heb je `m geraden dan mag je de nieuwe zetten. Bij deze de eerste.
 
Heb daar paar dagen geleden boven gehangen voor een foto missie

sloegebied bij vlissingen
 
Ok dan heb ik er ook nog wel eentje:

airwork.jpg
 
Ik wil geen spelbreker zijn en weet ook best dat jullie de foto's zomaar vinden op het internet maar wie weet dat regeltje nog van airlaw over fototoestellen in vliegtuigen?

Op een publiek forum is dit misschien niet een heel handig onderwerp (Hoewel ik het zelf ook wel heel leuk vind om te raden)
 
Ik wil geen spelbreker zijn en weet ook best dat jullie de foto's zomaar vinden op het internet maar wie weet dat regeltje nog van airlaw over fototoestellen in vliegtuigen?

Op een publiek forum is dit misschien niet een heel handig onderwerp (Hoewel ik het zelf ook wel heel leuk vind om te raden)

Mijn foto`s zijn gemaakt vanuit een luchtballon.:(:airforce:
 
Ik wil geen spelbreker zijn en weet ook best dat jullie de foto's zomaar vinden op het internet maar wie weet dat regeltje nog van airlaw over fototoestellen in vliegtuigen?

Op een publiek forum is dit misschien niet een heel handig onderwerp (Hoewel ik het zelf ook wel heel leuk vind om te raden)


Wie zegt dat de fotograaf geen vergunning had?
 
Volgens mij is er geen handhaving op deze regel trouwens. Het is een nalatenschap van de Duitse bezetting toch?
 
Back
Top