[EXA] Examens 2009

Vandaag scheikunde 1,2 gehad, lastig examen. Lastiger dan natuurkunde.

Met gunstige norm rond de 6, terwijl ik een 4,5 nodig heb dus het allerkutste-vak in de pocket:)
 
Morgen niks, donderdag nog Engels en dinsdag nog wiskunde B1.. En dan koffers pakken en op naar Chersonissos :D
 
morgen M&O in mijn geval. Nogal simpel vak dus zal niet moeilijk worden. Dan nog Duits en Engels. WOEHOE! :haha:
 
Vandaag scheikunde 1, 2 gehad.. Was echt een ziekelijk moeilijk examen, maar denk dat ik toch nog wel net een voldoende uit het vuur heb gesleept..

Idd vies moeilijk examen maar met een beetje gunstige N-term (wel te verwachten aangezien de moeilijkheidsgraad) wel een voldoende. 4.2 nodig voor een 6 op mn eindlijst du moet wel lukke;)
En na de examens idd dik feest:biertje: Maar nog even wachten tot dinsdag(wiskunde):niet_bli:

Rl:rt:
 
Morgen economie, donderdag aardrijkskunde en engels. En daarna tot en met maandag lam en brak zijn :)
En dan kan ik dinsdag weer gaan leren voor auto theorie die ik woensdag heb :)
Daarna hockey toernooi, nog wat andere mooie feesten(slamFM beachbreak :p ) en naar mallorca, zat om naar uit te kijken!
 
Idd vies moeilijk examen maar met een beetje gunstige N-term (wel te verwachten aangezien de moeilijkheidsgraad) wel een voldoende. 4.2 nodig voor een 6 op mn eindlijst du moet wel lukke;)
En na de examens idd dik feest:biertje: Maar nog even wachten tot dinsdag(wiskunde):niet_bli:

Rl:rt:

Vond 'm zelf ook vrij lastig, alleen had t er met m'n leraar over gehad maar waarschijnlijk komen we beetje bedrogen uit. Het examen was namelijk op een 5 vraagjes ofzo gelijk aan scheikunde 1. En er waren 41 punten te halen die redelijk simpel verkregen konden worden. T enige jammere is dat er niks kwam over polymeren waar je vrij simpel punten kunt scoren. Dit is dus van m'n leraar he;) niet dat ik t zo makkelijk vond.
Met N=0.4 sta ik er een 7 voor. Maar t was inderdaad zeer lastig. nu nog engels :D en wiskunde:(
 
Economie is (hopelijk) wel te doen, het is erg veel maar vooral logische redeneren. En de berekeningen moet je gewoon een paar keer geoefend hebben, dus ik heb er wel vertrouwen in :)
 
Morgen Natuurkunde!

Bio ging gelukkig wel goed, al zaten er wel een paar pittige vragen tussen.
 
Wat zal ik je missen, mooi gemiddelde cijfer voor economie. We hadden zo een goede tijd samen. Jij en ik.



RIP
Mooi economie gemiddelde
2007-2009
 
Wat zal ik je missen, mooi gemiddelde cijfer voor economie. We hadden zo een goede tijd samen. Jij en ik.



RIP
Mooi economie gemiddelde
2007-2009

Ging ie zo slecht?
Vriend van mij vond 'm echt vet makkelijk, natuurlijk is t selectief. Wat ging er niet zo goed dan? en wat was je gemiddelde?:)
 
:traantjesGecondoleerd!

Ik hoorde van meerdere mensen dat het pittig was.. Economie 1 ging nog wel, Economie 1,2 was erg pittig (zeiden m'n leraren in elk geval) klopt dit?

Maar heb je hem dan zo slecht gemaakt priest? (nog wel voldoende hopelijk?)
 
Heb je Eco 1 of Eco 1,2?
Eco1,2 was vrij pittig, maar was niet ondoenbaar. Zoals altijd zal de N norm wel rond de 1,5 liggen bij economie dus ik verwacht wel dat ik het met een 7 heb afgesloten.
En morgen is het vakantie :D
 
Dat is wel mooi!
On behave, heb je het verder ook allemaal goed gemaakt? Prettige vakantie alvast!;)
 
Ik stond een stabiele 6.2
thumbsup.gif
Boven het klassengemiddelde
smile.gif


VWO economie 12 overigens en het faalde hard. De vraagstelling, alles! Die paar F16's die laag oversjorde maakte mijn dag niet beter.
Oefenexamens gingen echt prima, okée het rekenwerk was niet mijn sterkste punt maar qua redenatie zat ik altijd wel OK. Tot vandaag :niet_bli:

Ik heb wel wat goed, maar die benodigde 4.8 komt wel in het gedrang ...

Doet 't internet het bij jullie overigens ook zo flut?
 
Back
Top