[EXA] Examens 2009

Ik heb inderdaad E&M met Natuurkunde, VWO.

Vanmiddag nog even economie en dan daarna aan wiskunde werken, wel lastig om te gaan leren als het zo lekker weer is buiten! ;)
 
Meer in de zin dat ik liever aan het varen ben of iets dergelijks met dit weer;)
Maar hé, nog 5 dagen en dat is het lekker lang vakantie!
 
Meer in de zin dat ik liever aan het varen ben of iets dergelijks met dit weer;)
Maar hé, nog 5 dagen en dat is het lekker lang vakantie!

Had inderdaad ook liever willen zweefvliegen nu... Maarja, examen is ook iets dat je ooit moet doen.

Dat is fijn zeg als je deze week nog klaar bent! Ik heb volgende week woensdag (3 juni) pas de laaste.
 
Dinsdag scheikunde 1,2 vwo, nog meer kandidaten? Examens van voorgaande jaren vallen flink tegen zeg ..
 
Gelukkig niet, dinsdag een lekker dagje vrij.(althans, mag de eco boeken in gaan duiken)
Maandag wiskunde A1,2VWO, net even 2 examens gemaakt en allebei een 7, verlies alleen nog erg veel punten op notatie fouten bij de kansberekening :(
 
Morgen wordt t voor mij peentjes zweten bij Latijn. Hoop dat t redelijk te doen is.
M'n andere examens gingen allemaal vrij goed, zelfs Nederlands ;)
Succes iedereen nog met z'n examens!!
 
Kan iemand mij misschien uitleggen wat het verschil is tussen bijvoorbeeld scheikunde 1 en scheikunde 1,2? Ik zit nu in 5 vwo, nieuwe tweede fase dus. Ik ben wel benieuwt wat ik volgend jaar nou kan verwachten, maar ik weet niet welke ik moet hebben. :wegkwijt:

En oja, succes nog mensen ;).
 
T verschil nu is dat je een boek extra hebt bij scheikunde 1,2. En dat de stof iets anders wordt gevraagd als ik het goed van de leraren heb begrepen alleen zelf kan ik dat niet echt vergelijken omdat ik alleen 1,2 heb gedaan.
Maar als t goed is heb je een profiel gekozen en normaal is het zo dat als je NG hebt je scheikunde 1 krijgt en als je NT hebt gekozen scheikunde 1,2. Tenzij je met een NG profiel scheikunde 1,2 hebt gekozen.
Maar bij de nieuwe fase weet ik niet precies hoe t zit. dus anders even aan je scheikunde leraar vragen?
 
Wat ik hoorde van mijn leraar scheikunde, is dat in de nieuwe tweede fase de twee vakken scheikunde 1 en 2 gebundeld zijn. Niet alle onderwerpen zijn meegenomen, maar een hoop kennelijk wel.
Maar het is alsnog moeilijk, zeker omdat ik een N profiel doe zonder eigenlijk het inzicht ervoor te hebben. Ik ben blij dat ik het tot nu toe tot de vijfde heb gehaald :)
 
Ik zit in 4vwo, dus ook de nieuwe tweede fase. Hierin heb je gewoon het vak Scheikunde/Natuurkunde/WiB/ WiA en dan zonder 1/1,2 etc. Het is een beetje van allebei.
 
De deelvakken zijn verdwenen en er is minder verplicht/meer kiesbaar. De nieuwe tweede fase in een notendop.
 
Morgen wordt t voor mij peentjes zweten bij Latijn. Hoop dat t redelijk te doen is.
M'n andere examens gingen allemaal vrij goed, zelfs Nederlands ;)
Succes iedereen nog met z'n examens!!

Hoe ging je Latijn, was redelijk goed te doen of niet? ;)
 
Vanmiddag bio!

Ik heb er in ieder geval vertrouwen in, maar de gezonde spanning komt zo nu en dan wel even om de hoek gluren.. :(
 
Succes met je bio!

Ik ga vandaag economie leren, die mag ik morgen gaan maken.
Tot nu toe alles sowieso met een 6(verwacht zelf alles een 7) afgesloten, en nog 3 vakken te gaan. Gaat allemaal goed op schema :)
 
Vandaag lekker vrij dagje, gister EC gehad(veel echt reuze mee, zit tussen de 7,6 en 9,6)morgen M&O. Schijnt dat je er niet voor kan leren omdat ze marketing, organisatie en personeel en de boekhoudmodule eruit hebben gehaald. Dat 90 % inzicht is. Maar zou wel goed komen. Succes voor diegenen die aan de BIO zitten!!

Gr
 
Hoe ging je Latijn, was redelijk goed te doen of niet? ;)

Ging wel redelijk, met een beetje mazzel sta ik een 7 op m'n eindlijst :D maar dan moet de normering wel 1.2 zijn ;) maar over t algemeen vond ik 'm redelijk goed te maken.
 
Ging wel redelijk, met een beetje mazzel sta ik een 7 op m'n eindlijst :D maar dan moet de normering wel 1.2 zijn ;) maar over t algemeen vond ik 'm redelijk goed te maken.

Haha, ja heb precies hetzelfde.. met een beetje geluk een 7..

Vandaag scheikunde 1, 2 gehad.. Was echt een ziekelijk moeilijk examen, maar denk dat ik toch nog wel net een voldoende uit het vuur heb gesleept..
 
Back
Top