Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
Ik heb hetzelfde. Maar ik moet de PVS (en VMO2) nog halen.

Clearancezero gefeliciteerd met het behalen van je PVS. Weet je al zeker dat je je contract mag tekenen of kan je later nog te horen krijgen dat je bij de "minder geschikten" behoort?


Je bedoelt dat je ook eerst je studie moet afmaken?
 
Ja, dat klopt. Ik loop 2 maanden uit met het afronden van mijn studie. Dus augustus gaat niet lukken mocht ik door de laatste keuringen komen. Ben vrijdag nog gebeld door het CML. Resultaten van cardiologie vanuit het CMH waren in Utrecht blijven liggen. Ze worden z.s.m. opstuurd en dan bellen ze me gelijk. Als de resultaten goed zijn heb ik woensdag briefing PVS. PVS staat voor 31 mei gepland.

Volgens mij zijn er nog meer op dit forum die woensdag briefing hebben, want deze briefing is zowel voor de PVS groep van 24 mei als 31 mei.
 
gefeliciteerd iedereen die nu echt mag beginnen binnenkort!!!! Ik zou in juli weer mogen komen voor PO1, maar aangezien ik bij de landmacht voor een jaar ben afgekeurd, mag ik ook geen FAM doen bij de luchtmacht. Dus wachten we nog maar even... ben weer heel in ieder geval.
 
aankomende week gaan we met 4 man naar portugal omdat een van de kisten onderhoud nodig heeft.

weersvooruitzichten zijn gunstig dus hopen dat we vandaag geen belletje krijgen..!



@bbastienne, watskeburt??
 
Hmmm dus 2 mensen die afgelopen woensdag van jullie groep ook op de briefing waren mogen niet mee als ik het goed begrijp? Al een idee wanneer ze dan wel heengaan?

Hoop dat van de groep van 31 mei wel iedereen mee kan.
 
ja klopt, die 2 die ook te laat waren. die komen bovenaan de wachtlijst dus die hebben geen invloed op de groep van 31 mei als het goed is.

verder zal het klein onderhoud zijn want het bedrijf had gepland dit in het aankomend weekend te doen maar ze konden niet.
 
..back.. at last

..back.. at last

woow!! Na 4 jaar (laatste login 20-02-2005) kom ik toevallig weer eens op deze site terecht en ik wist mijn wachtwoord ook nog! haha :p

Maar ik vind t erg cool om te zien dat het nog steeds loopt, en vooral dit topic, de SvZ!
Wel een beetje jammer dat ik nog steeds in het rijtje van de opleidingen sta :p
haha nee ik ben al zwaar verrast dat ik mijn naam uberhaupt nog terug vind hier!

iig, nu werkzaam bij 298SQ!!

Maar dit forum blijft een goede zaak, ik verwijs nog steeds veel jongens en meisjes door naar deze site als ze met vragen komen over selecties e.d. tijdens open dagen en studiebeurzen!

Wepz, Nikita, Robert1983 en Fanta ook nog in the house? :airforce:

Succes iedereen!!
laterrr
 
Updated:)
Thxx to no.5 die informatie wist te verschaffen over mensen die reeds in opleiding waren!:) Dank!
 
woow!! Na 4 jaar (laatste login 20-02-2005) kom ik toevallig weer eens op deze site terecht en ik wist mijn wachtwoord ook nog! haha :p

Maar ik vind t erg cool om te zien dat het nog steeds loopt, en vooral dit topic, de SvZ!
Wel een beetje jammer dat ik nog steeds in het rijtje van de opleidingen sta :p
haha nee ik ben al zwaar verrast dat ik mijn naam uberhaupt nog terug vind hier!

iig, nu werkzaam bij 298SQ!!

Maar dit forum blijft een goede zaak, ik verwijs nog steeds veel jongens en meisjes door naar deze site als ze met vragen komen over selecties e.d. tijdens open dagen en studiebeurzen!

Wepz, Nikita, Robert1983 en Fanta ook nog in the house? :airforce:

Succes iedereen!!
laterrr

Welkom terug! Leuk te zien dat je goed terecht bent gekomen :biertje:. En wanneer komt er nou 's een Airwork-oudgedienden-squadron naar de BBQ? Jullie moeten toch ook eten?
 
update PVS groep week 30

update PVS groep week 30

BAH. slecht weer hier in Evora, geen enkele vlucht gevlogen vandaag maar weersvooruitzichten voor morgen zijn wel lekker rooskleurig.

I'll keep you posted.
 
gefeliciteerd iedereen die nu echt mag beginnen binnenkort!!!! Ik zou in juli weer mogen komen voor PO1, maar aangezien ik bij de landmacht voor een jaar ben afgekeurd, mag ik ook geen FAM doen bij de luchtmacht. Dus wachten we nog maar even... ben weer heel in ieder geval.


What happened idd ?
Heb zelf al solicitatie gesprek gehad, positief :airforce:
T leek wel al half op een aac-gesprek. Heel wat vragen over de NAVO etc.
Maar t ging goed :D

doel is Off. infanterie en dan naar de luchtmobiele eenheid.
Dus wie weet kom ik nog een paar chopper dudes tegen :)

Huskyboy out
 
Hoi, Robert1983 still in the house haha.

sow, ik ben ook al een tijdje niet meer ingelogd geweest op airwork! Grappig om weer eens rond te kijken. Net als SuperTomcat ben ik nu ook alweer een tijdje klaar met m'n opleiding en nu werkzaam bij 298. Dus als iemand dat effe kan updaten bij de SvZ :)

Die airwork BBQ's, iedere keer geprobeerd er bij te zijn maar het was iedere keer weer onzeker of ik wel kon komen... Wanneer is de volgende?

Hoedhoedhoed!
 
De eerstvolgende is vrijdag 26 juni.

Hoi, Robert1983 still in the house haha.

sow, ik ben ook al een tijdje niet meer ingelogd geweest op airwork! Grappig om weer eens rond te kijken. Net als SuperTomcat ben ik nu ook alweer een tijdje klaar met m'n opleiding en nu werkzaam bij 298. Dus als iemand dat effe kan updaten bij de SvZ :)

Die airwork BBQ's, iedere keer geprobeerd er bij te zijn maar het was iedere keer weer onzeker of ik wel kon komen... Wanneer is de volgende?

Hoedhoedhoed!
 
Ow, iets te vroeg m'n vraag gesteld. Ik zie dat de BBQ op 26 juni is. Dan kan ik alweer niet van de partij zijn omdat we dan op oefening zijn met het squadron.
 
What happened idd ?
Heb zelf al solicitatie gesprek gehad, positief :airforce:
T leek wel al half op een aac-gesprek. Heel wat vragen over de NAVO etc.
Maar t ging goed :D

doel is Off. infanterie en dan naar de luchtmobiele eenheid.
Dus wie weet kom ik nog een paar chopper dudes tegen :)

Huskyboy out

vette shit, dat is ook mijn alternatief mits ik hiervoor afgekeurd wordt.
 
Hoi, Robert1983 still in the house haha.

sow, ik ben ook al een tijdje niet meer ingelogd geweest op airwork! Grappig om weer eens rond te kijken. Net als SuperTomcat ben ik nu ook alweer een tijdje klaar met m'n opleiding en nu werkzaam bij 298. Dus als iemand dat effe kan updaten bij de SvZ :)

Is gebeurd:)
 
Gaaf Huskyboy, voor welke lichting sta je dan ingeschreven op de KMA?


Nog niet. Ik moet nog psychische en sport+ medische keuring doen. Tevens het beruchte AAC-gesprek moet ik ook doen.

De eerste 3 maak ik me totaal geen zorgen over. Het AAC ligt voor 80% aan jezelf.
Goede voorbereiding is het halve werk ;)

Augustus zit al stampvol. Ik hoop dat ik de lichting in februari haal :)
Ondertussen lekker geld verdienen met werken en trainen zodat ik op en top aan de start verschijn;)

Huskyboy out
 
Ok, gaaf! Augustus nu al vol ja? Dat gaat ook aardig snel zo... In ieder geval succes met werk en trainen ondertussen. Nu met men jaar school afmaken na de keuring valt het me best zwaar om voor studie gemotiveerd te blijven! ;) Hopelijk heb je daar iets minder last van.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top