EAA Vliegopleiding??Mensen met ervaring?

R

Royaldman

Guest
Hallo allemaal,

Zoals ik al eerder een topic was begonnen over DFA, vroeg ik mij af of er ook mensen hier zijn die op deze school hebben gezeten. De EAA dus in maastricht waarbij de opleiding in spanje en de USA zal gaan plaatsvinden.

Dus bij deze de vraag,, Zijn er nog airworkers hier die hier op school hebben gezeten. en hun mening of ervaringen willen delen.

Groeten

Royaldman
 
Neem even contact op met R.C. Hij zit op EAA, alleen wat ik heb begrepen is dat EAA nu samenwerkt met Gestair en dat het bij Gestair heel erg goed geregeld is! Ze hebben ook hun eigen airline. Gestair Cargo genaamd, B757 vloot. Ook nog private jets geloof ik.

FtL
 
Als ik me niet vergis heeft Prettyfly ervaring met EAA.
 
De EAA dus in maastricht waarbij de opleiding in spanje en de USA zal gaan plaatsvinden.

Hmm dit is nieuw voor mij, heb zelf bij EAA de opleiding gedaan toen deze nog bij AEM was maar dat ze naar USA gaan bij Gestair klopt niks van als ik het goed heb, je zit 2jaar in Madrid waar helemaal niks mee mis is verder :yeehaa::biertje:!

Kan verder weinig zeggen omdat ik bij AEM gezeten heb,.....
 
Dank jullie wel voor jullie reacties.. meer info is natuurlijk welkom..

En dat gestair is zo te zien wel een goede zaak.. zou natuurlijk goeie reclame tool zijn als je na je opleiding eventueel bij die airline mag beginnen..

anyway.. voor er roddels gaan is het handig als er mensen spreken met ervaring..

maar met aerp madrid hoe was dat toendertijd.. en hoe lang vlieg je al en welke maatschappij vlieg je air Nout?

groeten,

royal
 
AEM was niet slecht toendertijd, alle groundinstructors vlogen bij een van de vele Spaanse luchtvaartmaatschappijen op Meteo en Principles of Flight na. Verder was het jammer dat de maintenance klote was waardoor altijd 50%-60% van de kosten niet vloog en het is de laatste tijd alleen maar erger geworden hoor ik van gasten die er nu nog zitten daarom is Gestair zeker niet slecht. Gestair zit verder wel op hetzelfde vliegveld als AEM, mooi klein veld maar kan erg druk zijn in de zomer vliegveld heeft dan na Barajas de meeste vliegbewegingen in Spanje :eek:

Zit nu zelf sinds 2 maanden in Doha bij Qatar Airways samen met 2klasgenoten van me!
 
goede zaak air nout.. een goede maatschappij.. hoe ben je daar zo gekomen? hoe lang deed je erover na je opleiding om deze job te krijgen?

groeten,
 
Zeker een goede maatschappij zeker nu het overal in de wereld slecht gaat blijven ze hier maar uitbreiden, schijnt dat ze 5 x een A340 van Kingfisher hebben overgenomen....

Heb mezelf ooit keer aangemeld op hun site en mocht opeens langskomen voor een interview, tijdens het interview vroegen ze of ik nog wat mensen kende met weinig ervaring en een 320TR dus 2 kameraden van me gebeld en uiteindelijk allemaal aangenomen...
 
Ik zie bij reqruitement ook ICAO. Hoe heb je dat geregeld Nout? En best wat uren nodig om te Mogen solliciteren.

groeten
 
Back
Top