Voor sector werkstuk een paar vragen aan piloten onder ons

Dimplex

New member
Beste Airworkers,

Voor school moet ik een sector werkstuk maken. In dit werkstuk moet ik een bepaald onderwerp onderzoeken. Ik moet dit werkstuk maken voor mijn VMBO examen. Ik zit nu nog in de 3de klas. Maar ik hoop dat ik na VMBO naar HAVO mag om daarna naar een vlieg school te gaan. Daarom heb ik gekozen voor het onderwerp "Hoe werkt een Boeing 777". Dit is een erg groot onderwerp. Daarom heb ik het opgedeeld in deel vragen.
Daarvan is er eentje hoe het vliegtuig eigelijk vliegt. En hoe ze communiseren.
Maar omdat het ook nog een onderzoek moet worden, heb ik ook nog een stuk vrij gelaten om te onderzoeken welk vliegtuig de piloten zelf het meeste bewonderen. Ik heb zelf stage gelopen bij de KLM. Bij deze stage in hangaar 14 heb ik kennis mogen maken met deze machine's. Nadat ik bij een boeing 777 naar binnen liep was ik meteen verliefd :airforce:. Dus zouden jullie misschien een minuutje of 5 vrij hebben om een paar vragen te beantwoorden? Alvast bedankt :D

1. Wat is uw naam ?
2. Bij welke maatschappij/vliegclub vliegt u ?
3. Welk vliegtuig bewonderd u het meest ?
4. Welke type ratings heeft uw ?


Dit waren mijn vragen.
Hopelijk wilt u ze invullen zodat ik mijn werkstuk kan afmaken.

Grtz Jeroen
 
Last edited:
*raising eyebrows*
Realiseer je je dat met name vraag nr. 3 en 4 door bijna niemand hier te beantwoorden zijn? Het gaat namelijk om vrij nieuwe types, waardoor de kans heel klein is dat iemand ze allebei heeft gevlogen.
Daarnaast vraag ik me af of deze vragen überhaupt waarde hebben voor je onderzoek, omdat het ongeveer gelijk staat aan de vraag: "wat vind je lekkerder; koffie of thee?". Als je dan een onderzoek doet naar de populariteit van koffie is dat wel een relevante vraag, maar als je onderzoek doet naar hoe koffie gemaakt wordt, lijkt mij het nogal nutteloos...
Verder kan ik je helaas niet helpen met het invullen want ik heb beide types nog nooit gevlogen. Toch veel succes ermee!
 
Hmm, daar had ik inderdaad niet over na gedacht. Ik zal dan wel het een en ander aanpassen.
Iniedergeval bedankt
 
Wat was de vraag?

En ik zou als ik jou was even vraag 3 veranderen, want als iedereen eerlijk antwoord geeft dan krijg je alleen maar antwoorden als:

Spitfire, Mustang, F-18, Sukhoi 27, Me109, etc.
 
Hm ik bedoelde meer welk verkeersvliegtuig oid. Daar gaat het toch over?
 
Back
Top