Hoe ziet jouw werkdag eruit?

jongens geen ruzie maken!

urfali : je moet niet doen alsof je alles weet, maar probeer wat op te steken van de opmerkingen van mensen met veel ervaring!;)

maar nu is hij wel genoeg afgestraft:grijns:
back on topic?:D
 
Als je goed leest dan heb ik het over de opmerkingen in dit topic die naar mijn mening geen enkele toegevoegde waarde hebben; dit in verband leggende met het feit dat je geen brevetten hebt, geen ervaring hebt, etc. moet ik toch echt de conclusie trekken dat ik je niet serieus neem met de opmerkingen die je in dit topic maakt. In andere topics zou je misschien wel een goede bijdrage kunnen leveren, maar ik ga niet al je berichten doorspitten.

Of ik neerbuigend kijk naar niet-vliegers, of wannabees? Dat is geheel aan jezelf om dat te beoordelen; dit board is juist toereikend voor iedereen en dat maakt het ook zo leuk. Feit is wel dat sommige mensen hier van alles neerkwakken om de "prof" uit te hangen en daar jeuken mijn vingers van.

Of je neerbuigend naar andere kijkt maak ik op van dit :

Met alle respect Urfali, maar:

Brevet: geen
Typeratings: --------
Uren: een paar

Denk je dan echt dat iemand je serieus neemt met alle opmerkingen die je in dit topic maakt? Nee.

"

Maar of je neerkijkt of niet dat moet je helemaal zelf weten het zal mij ( eerlijk te zijn ) een zorg zijn.Als je puur problemen hebt met mijn berichten ,omdat deze geen toegevoegde waarde hebben betreffende het topic zou ik zeggen dat was juist mijn probleem met kliko ,omdat hij ook steeds iedereen de grond in trapt en geen toegevoegde waarde aan het topic leverd en ik vond het helemaal erg dat je een collega "airworker" minacht omdat zijn vliegtuig kleiner is dan die van hem.

urfali : je moet niet doen alsof je alles weet, maar probeer wat op te steken van de opmerkingen van mensen met veel ervaring!;)

maar nu is hij wel genoeg afgestraft:grijns:
back on topic?:D


Beste,

Ik zou niet weten waar ik de wijsneus uithang die alles weet , integendeel vraag meer ,maar op persoonlijke aanvallen geef ik ook graag antwoord.

je schrijft dat ik genoeg afgestraft ben ( weet niet of je dat als grap bedoelt ) ,maar door mij op spelling fouten te wijzen voel ik mij niet gestraft hoor.

Met vriendelijke groeten,


Urfali
 
Pfoe,

Wat een hoop gezeur over helemaal niets. Ben wel blij met de mooie posts van Julien, Schokcooling en nog een paar andere. Verder hoop ik zelf wel dat jullie allemaal beseffen hoe veel geluk jullie hebben dat jullie wel aan een baan zijn gekomen i.t.t. velen anderen die ook zijn of haar (f)ATPL hebben maar nu nog zitten te wachten op een baan.

Zelf ga ik binnenkort de opleiding in en ik hoop dat ik ook een baan kan vinden en ook net zoals jullie me daar geen zorgen meer over hoef te maken.

With kind regards,


CPW
 
Ik sluit me aan bij cpw1991 zijn eerste alinea.
Zijn tweede alinea is helaas niet van toepassing op mij :(
 
Mijn werkdag;

0800; wekker gaat.
0810; stap de douche uit
0811; telefoon gaat, 'ja het weer is kut he, zullen we vliegen? nee, toch maar niet.'
0815; ontbijtje
0840; bellen; 'ja het weer is kut, dus we komen niet vliegen'
0845: House, 24, Prison Break, Lost, of wat dan ook kijken.
0945: slapen
1220: wakker schrikken, je moet naar je werk in Amsterdam
1240: hm, er waren helemaal geen files. Dan maar even bij de Mac bij 27 een shake halen.
1245: smerige milkshake drinken.
1310: toch maar eens naar je werk toe.
1330: werken (lees; vakkenvullen, buschauffeuren, magazijnwerken, op de apron werken, etc. willekeurig ab-initio werk)
1700: klaar met werken
1705: in de file.
1750: eindelijk thuis
1755: hebben ze het nou nog steeds over Cathay
1805: effe lekker poepen
1815: hoo, iets te vroeg van de wc af gestapt
1835: flauwe opmerkingen plaatsen

Wat een werkdag he. Helaas krijg ik er niet voor betaald.
 
volgens mij heb je echt een groot probleem.
je neemt alles serieus op en gaat overal op in..
doe eens rustig en neem alles met een korreltje zout..
je hoeft helemaal niet op persoonlijke aanvallen (als die er uberhaupt al zijn) in te gaan!:confused:
 
heb je wel een leuk tijdschrift bij het poepen talsma?:grijns:
hahaha je maakt er wel wat leuks van tussen al dat gezeik:p:
 
Wat een werkdag he. Helaas krijg ik er niet voor betaald.

Talsma, ken ik jou van NLR?

Mijn werkdag dan;

1000 - Wakker worden
1015 - Douchen
1030 - Bedenken of ik ontbijtje aan het zwembad zal nemen
1100 - Aan het zwembad met FCOM
1200 - Bedenken wat er gegeten gaat worden aan het zwembad
Tussen 1200 - 1500 ergens in slaap vallen en weer wakker worden en dat zo 3x
1500 - Genoeg aan het zwembad gelegen tijd voor een potje squash
1700 - Douchen
2200 - De kroeg in
0300 - Weer in bed!

En hier gewoon betaald voor krijgen de komende maand
 
Mijn werkdag: totally nuttenloos.. maar goed dit gaat ondertussen ook meer nergens heen..

05:15 UCT uit bed
05:20 douchen
05:45 ontbijt
06:00 lenzen indoen en haren, tanden poetsen
06:15 in auto naar trein station
06:36 trein naar haarlem
07:20 bus naar winkelcentrum
07:45 in winkel waar ik telefoons moet verkopen om zo maar beetje me hersens beetje bezig te houden.
16:00 klaar met werken
16:15 bus naar centraal
16:43 trein terug naar huis.
17:25 met auto verder naar huis.
17:45 diner
18:15 beginnen met het oersaaie natuurkunde op weg naar havo, want helaas die moet nog gehaald worden.
Geen vaste tijd=> tussendoor airworken. Kijken of er nog wat boeiends staat.. en vandaag. conclusie.. het gaat nog steeds over zelfde gezeur.hmmz
rond 22:00 slapen

zo das dus 4 dage in de week.. de rest leren.

spannend he.. ja en dromen over die brevetten die ik heeel graag wil en zal halen. om vervolgens een mooie kist de lucht in te vliegen.. en wel zelf achter het stuur en niet als passagier.
 
Mijn werkdag: totally nuttenloos.. maar goed dit gaat ondertussen ook meer nergens heen..

05:15 UCT uit bed
05:20 douchen
05:45 ontbijt
06:00 lenzen indoen en haren, tanden poetsen

haren indoen?
 
Misschien is het verstandig om eerst een andere opleiding te volgen & over 4 jaar je privéleven nog eens te overzien. Alhoewel ik ook 17 ben & happy single ga ik eerst een HBO-opleiding doen. Als je in deze periode actief bezig bent kun je jezelf ook beter presenteren bij een vliegschool. Je kunt dan ook makkelijker een goed betaald baantje vinden als je niet als piloot aan de bak komt. Succes met je beslissing!
 
Back
Top