EPST fase 2 uitslag

Donderdag 2 dagen na fase 2, tijd voor feedback...
Ik heb net Nicole aan de lijn gehad en de gaf mij aangenaam goed nieuws. Een "Back in one year":grijns:, dit klonk als muziek in mijn oren. De rede was dat ik wat volwassener moest worden, meer zelfstandig en wat assertiever. Het advies was, trek er een half jaartje op uit en doe je ding. Voor de rest waren ze tevreden maar ik was nog niet klaar om tijdens opleiding zolang op mezelf in het buitenland te zijn.
Als ik er goed over nadenk is het waarschijnlijk wel het verstandigst wat ze me daar aanraden en ik ga dit ook als een hele goede kans gebruiken! Mijn week is dus weer goed en EPST: "See you back in a year!"

Leon.
 
Ik heb idd ook GVSS gehad en gehaald, maar die Frasca is wel echt iets heel anders qua control input (erg direct) en response (na-ijlen door gewicht). En omdat je snelheid een stuk hoger ligt heb je ook direct een forse afwijking aan je broek hangen.

Fijne dag

Ik heb een paar jaar terug GVSS niet gehaald (maar net niet trouwens) en in januari fase 3 van EPST wel, niet te vergelijken die twee sims inderdaad.
 
Even iets anders maar kan hier miss wel bij; bij de sim op de EPST, vlieg je met de moderne instrumenten of met de oude? (zoals KLS)
 
Oké dankje :)
Vandaag fase 2 gahad dus, en door :D:D:D:D
Morgen dus de gevreesde sim :p

Weten anderen van vandaag het inmiddels??

edit: Luuk hier trouwens ;-)
 
Gefeliciteerd! :D Als je morgen ook nog de sim haalt kom je misschien bij mij in de klas ;) (november)
 
Helaas niet door :(
Ik ga nu mijn deelcertificaten halen en voor geneeskunde :p

We waren echter met drie man, zijn jullie wel door????
 
Niet nog een keer nee :p Was bij de KLS ook al afgewezen op mijn GVSS en ik ga maar van de expertise van beide scholen uit.
Later kan ik altijd alsnog gaan zweefvliegen...
 
Ben er even uit geweest voor 2 simlesjes en vandaag de her, maar ik heb het gehaald. Vandaag of vrijdag afspraak maken voor medical.
Morris, jij ook gefeliciteerd met het halen van fase 3. Raoul, hoe is het bij jou afgelopen?

Kaizen
 
Kaizen,

Van harte gefeliciteerd!
Ik neem aan dat je in de novemberklas geplaatst bent?

Groeten,
Thomas (novemberklas)
 
Gefeliciteerd!

Kaizen, antwoord op jou vraag: Raoul vertelde me dat hij 't ook gehaald heeft. Hij gaat SAA doen.

Groeten,

Jeroen (augustusklas OAA)
 
@PH-RVT: Ik ga SAA doen en start/sta gepland in/voor september (mits medical in orde natuurlijk)

Jeroen, super. Dan zie ik Raoul later nog wel of is hij soms ook hier te vinden?
 
allo iedereen,

heb afgelopen week fase 2 & 3 met succes afgerond. komende week even een afspraak maken voor een medical. heb gekozen voor de SAA, dus als alles goed gaat begin ik ook in september.
 
Ik heb zojuist de 3e fase gehaald!! Tot november!!! Wie zitten er allemaal in die klas en zitten op airwork??!
De klas bestaat nu geloof ik uit 8 mensen (weet niet of dat wel/niet incl mijzelf is), maar er moesten er nog 2 na mij. We zijn iig al met 3 meisjes (wel met mij incl) en er was na mij nog een meisje, maar ik weet nog niet wat zij heeft gedaan!!
 
Gefeliciteerd!!! :D
Je moet eventjes op hyves zoeken, check je PM ;) Dan stuur ik je vandaar af wel de links tot de andere klasgenootjes :p Tot nu toe zitten bijna alle klasgenoten daar (5 van de 8 blijkbaar?). Haha het begint wel echt een meidenklas te worden! Tot nu toe dus jij, ik en Eveline.
 
Back
Top