(OAA) klas augustus 09

vortex-85

New member
Over deze klas is nog geen thread, dus bij deze.
Sta je net als ik ingepland voor de augustus klas van EPST bij OAA, meld je hier :rt:
 
Ik start ook in augustus bij EPST! ! Ik heb mijn medische verklaring nog niet binnen, maar ik heb er gisteren nog even achteraan gebeld en hij schijnt onderweg te zijn. Als het goed is start Nicole ook in augustus, die had op dezelfde dag fase 3 als mij. Ben benieuwd wie er nog meer bijkomen!

Groeten,
Michiel
 
Ook ik ben ingedeeld in de Augustus klas van EPST! Ik heb vorige week mijn medische keuring gehad, dus daar moet ik alleen nog wel even op wachten.

Groet,
Laura
 
Hallo allemaal.

Heb vandaag Fase 3 gehaald. Sta ook ingedeeld voor deze klas. Doe 5 mei m'n medical, dus weet daarna meer.

Groetjes,

Jeroen
 
Gefeliciteerd !!

We zijn al flink heen en weer aan het mailen met een aantal andere die ingepland staan voor augustus, over een kennismakingsmeeting, als je even je e-mail adres PM't dan betrek ik je ook in de mail conversatie.

Sander.
 
wow, jullie heb nog maar net de selectie gehaald en kunnen in augustus al beginnen ?!
Dat is een erg groot verschil met de KLS bijvoorbeeld..
Weet iemand hoe dat kan? Ik zit zelf nog erg te twijfelen of ik me voor EPST selectie ga opgeven na afwijzing van KLS in deze tijd..
 
Nou bij de KLS hebben ze hun capaciteit drastisch teruggeschroefd.
EPST heeft dat niet gedaan (nou leidt die ook niet zoveel mensen op per jaar).

Toen ik een paar jaar terug bij de KLS selectie deed, kon ik, als ik toen die ronde gehaald had, 3 weken later al beginnen.
Het komt allemaal door de crisis :dozey:
 
van de capaciteitsreductie weet ik ja, maar dan nog vond ik het beetje opvallend dat je daar zo snel al kan beginnen! Maar alleen maar mooi zou ik zo zeggen!
 
Geen idee, zal waarschijnlijk in oktober/november zijn. Bel ze even zou ik zeggen.
Exacte data weet ik sowieso niet, dat is voor onze klas ook nog niet eens bekend...
 
Hi Laurents,

Samen met nog enkele anderen zit ik sinds vandaag in de klas van november! De exacte vertrekdatum is natuurlijk nog niet bekend.
 
Kijk aan. Gefeliciteerd. Dit betekend waarschijnlijk ook dat de klas van augustus vol zit? Volgens mij missen we dan nog een aantal namen. Dus augustusklas, meld je!

Groetjes,

Jeroen
 
Volgens Laura zaten we laatst op 10 en ze gingen voor augustus tot 12 toch?
Als we vol zitten dan missen we inderdaad dan nog 5 namen...
 
Augustusklas zit inderdaad vol, ik ben de 3de kandidaat voor de November klas. Ik heb werkelijk geen idee wie die leerlingen zijn die dan bij jullie in de klas zitten! In ieder geval zie ik jullie dan nog wel in Oxford ;) Succes alvast met de opleiding!
 
Heyyy
OAA word oxford aviation academy mee bedoelt neem ik aan?
Nou dan ik ben 1 van de laatste 5.
ik begin ook in augustus, lijkt me leuk om al wat mensen te leren kennen waarbij ik in de klas kom:)
Ik had t trouwens nagevraagt... 20 augustus gaan we richting engeland.
Groetjes wesley
 
Hee allemaal. Het is een beetje rustig hier. Maar ik heb weer wat te melden. Heb namelijk gisteren mijn medische keuring gehad. Alles lijkt goed, nu dus nog even afwachten met het bloed. Maar die dokter zei dat je daar eigenlijk niet op afgekeurd was. Nu m'n vwo nog halen xD. Het komt allemaal weer beetje dichterbij nu voor mij.

Groetjes,

Jeroen
 
Back
Top