Piloot zonder natuurkunde?

Minimaal 1 en eigenlijk alleen voor KLS/NLS vanwege KLM, dus het moet niet. Is 2 meer / zwaarder dan 1?
 
Natuurkunde 2 is niet per se zwaarder dan Natuurkunde 1. Het is meer gewoon een aanvulling met wat extra onderwerpen die Natuurkunde 1 niet heeft.
 
Natuurkunde 1 aanvulling?

Natuurkunde 1 aanvulling?

Ik heb VWO gedaan met E&M-profiel + een HBO studie. Op VWO zat Wiskunde A1,2 in het pakket. Tot VWO4 heb ik Natuurkunde 1 gehad.
Waarschijnlijk mis ik dus Natuurkunde 1 alvorens b.v. bij de KLS te kunnen beginnen.

Kun je ergens certificaten voor Natuurkunde 1 halen? En zo ja, waar? (website?)
 
Ja, of het LOI. Maar, stel je wordt afgewezen bij de KLS, dan heb je Natuurkunde 1 gevolgd voor zo goed als niets. Je hebt dan natuurlijk wel de nodige (extra) kennis. Maar dat is een keuze die je moet maken.
 
Ja, of het LOI. Maar, stel je wordt afgewezen bij de KLS, dan heb je Natuurkunde 1 gevolgd voor zo goed als niets. Je hebt dan natuurlijk wel de nodige (extra) kennis. Maar dat is een keuze die je moet maken.

De KLS is niet de enige school die Natuurkunde vraagt. Bovendien, zelfs al ga je een school doen die geen Natuurkunde vraagt, heb je later geen gezeik met maatschappijen die wél Natuurkunde vragen.
 
Back
Top